۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
مصدومیتی که با چسب زخم برطرف شد!

مهدی ترابی در بازی هفته گذشته مقابل نساجی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد تا زمزمه‌هایی مبنی بر نرسیدن وی به بازی آسیایی مقابل السد منتشر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برانکو برای بازی مقابل نساجی به چند بازیکن سرشناس پرسپولیس استراحت داد تا برابر السد مشکلی آن‌ها را تهدید نکند. وقتی نساجی در این دیدار گل برتری را به ثمر رساند، معادله‌ها به هم ریخت. برانکو بازیکنانی نظیر ترابی را به زمین فرستاد تا نتیجه‌ بازی را تغییر دهند.

وینگر، ملی‌پوش تکنیکی پرسپولیس در نیمه دوم دیدار با نساجی مازندران به ترکیب این تیم اضافه شد و توانست با حرکات خود به تیم برای دستیابی به گل تساوی کمک کند اما در برخورد با گلِر حریف، دچار مصدومیت شدیدی شد. این آسیب‌دیدگی به قدری بود که عکس دلخراشی از زانوی او منتشر و هواداران پرسپولیس را نگران کرد.

وضعیت زانوی مهدی ترابی به گونه‌ای بود که برانکو در نشست خبری بعد از این دیدار اعلام کرد این بازیکن به بازی با السد قطر نمی‌رسد. اما امروز (یکشنبه) سایت ورزش سه ضمن انتشار عکسی از ترابی که چسب زخمی روی زانوی او بود، خبر از رسیدن این بازیکن برای بازی به السد داد.

ترابی در گفت‌وگویی کوتاه با یکی از رسانه‌ها گفته است: «التهاب مصدومیتم کاهش یافته و خوشبختانه شرایطم خیلی بهتر شده است. همانطور که علیرضا بیرانوند هم گفت مشکلی ندارم! با این حال اکنون در فرودگاه هستم و تیم را در سفر به دوحه همراهی خواهم کرد. در تمرین امروز آخرین تست را خواهیم داشت و در صورتی که کادرفنی و پزشکی صلاح بدانند برابر السد مشکلی نخواهم داشت.»

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس روز گذشته (شنبه) در ویدئویی مشترک با این بازیکن که در استوری اینستاگرامش منتشر کرد مدعی شده بود ترابی قادر به همراهی تیم در بازی با السد است.

این بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس است که مصدومیت ترابی به شدت نگران‌شان کرده بود.

کد خبر 370003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.