طرح‌های حمل و نقل نیازمند حمایت دولتمردان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در راه تحقق بودجه سال آینده نیازمند همکاری دولتمردان در طرح‌های ملی و ترافیکی حمل ونقل هستیم تا پروژه‌های عملیاتی پیشرو به نتیجه مطلوبی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ با پیشنهاد شهرداری و با شاخص‌های ویژه نسبت به سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشت که تحقق این بودجه با تعامل، همدلی و عزم همگانی اتفاق خواهد افتاد؛ در این راه نیازمند همکاری دولتمردان در طرح‌های ملی و ترافیکی حمل ونقل هستیم تا پروژه‌های عملیاتی پیشرو به نتیجه مطلوبی برسد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان یکی از وظایف شهرداری و حق شهروندان است تا عامه مردم از بسیاری از اقدامات شهرداری، سازمان‌ها و حتی شورای اسلامی شهر مطلع شوند بنابراین لازم است بیش از پیش در استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های رسانه‌ای برنامه ریزی مطلوب صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید براینکه لازم است حقوق و مزایای تمام دستگاه‌های مرتبط با شهرداری بدون هیچ‌گونه تبعیضی پرداخت شده تا باعث نشود کارمندان تقاضای انتقال خود را از سازمانی به سازمان دیگر کنند، ادامه داد: باید در مبادی ورودی اصفهان از نمادهایی استفاده شود که نمایانگر هویت تاریخی و فرهنگی این کلانشهر باشد، زیرا این موضوع از ضرورت‌های حوزه اجرایی شهری است که جز در یکی از موارد در دیگر ورودی‌ها به چشم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: سازمان نوسازی و بهسازی یکی از سازمان‌های مهم شهرداری در تحقق اهداف مطالعاتی سازمانی در احیاء راه‌های تاریخی و فرسوده بوده نیازمند معرفی مدیری توانمند در تحقق ماموریت‌ها و اهداف خود است، بنابراین از شهردار اصفهان تقاضا می‌کنم نسبت به تعیین تکلیف این سلازمان اهتمام ورزد.

کد خبر 370000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.