تضعیف دولت به معنی تضعیف نظام است

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: تضعیف دولت به معنی تضعیف نظام و تضعیف نظام به معنی از بین بردن خون و جایگاه شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، اظهار کرد: همه مسئولانی که در حکومت اسلامی خدمت می‌کنند و پست و مقامی در اختیار دارند در روز قیامت باید در برابر خون شهدا پاسخگوی اعمال خود باشند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه معیشت و دارو و درمان مردم نیازمند رسیدگی است، تأکید کرد: روحانیت و ائمه جمعه مطالبات مردم را مطرح می‌کنند تا به این وسیله به معروف عمل کرده باشند به این امید که شاید گوش شنوایی برای پند و نصیحت وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان در تشییع جنازه شهدا و مراسم‌های مذهبی، خاطرنشان کرد: مردم همواره در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی حضور داشته‌اند و مهمترین پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

وی تجلیل از بانیان مجالس روضه خانگی را از مهمترین برنامه‌های فرهنگی شهرستان شهرضا برشمرد و اظهار کرد: علما و بزرگان علمی و مفاخر حوزه در طول تاریخ با حضور در مجالس روضه و مساجد و هیئت های عزاداری، احکام و عقاید اسلامی را برای مردم بیان کرده‌اند و ثمره مجاهدت‌های آنان، شکل‌گیری عقاید پاک و خالص مردم بوده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به انتخاب سالروز شهادت شهید همت به عنوان روز "ایثار و شهادت شهرضا" در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، یادآور شد: تجلیل از شهید همت به معنی گرامیداشت مقام شهدا، مردم شهرضا و احترام به روحیات دینی و انقلابی آنان است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه موفقیت مدیران در شرایط فعلی مشروط به اتحاد و همکاری مسئولان و پرهیز از جناح‌گرایی و سیاست‌زدگی است، خاطرنشان کرد: تضعیف دولت به معنی تضعیف نظام و تضعیف نظام به معنی از بین بردن خون و جایگاه شهداست.

وی با تأکید بر ضروت رعایت موازین شرعی در برپایی کمپ‌های نوروزی، اظهار کرد: لازم است اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برای کنترل و نظارت در این کمپ‌ها حضور داشته باشند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از فعال‌ترین ستادهای استان است، ادامه داد: لازم است گشت‌های محسوس و نامحسوس برای مقابله با عرضه مواد ممنوعه، مواد مخدر و مشروبات الکلی تشکیل شود.

کد خبر 369999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.