دمای اصفهان ۸ درجه افزایش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده در گرمترین ساعات بین پنج تا هشت درجه‌ سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگوبا خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا امواج ضعیفی وارد استان خواهد شد که به دنبال آن افزایش ابر را خواهیم داشت و برای مناطق جنوبی نیز احتمال بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف از دهاقان با ۲۱ سانتی متر و اردستان با ۲۲.۱ میلی متر بارش باران گزارش شده است.

 آقایی گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده در گرمترین ساعات بین پنج تا هشت درجه‌ سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

وی دمای دمای اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بامداد فردا را به ترتیب 13 و یک درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت:  همچنین در این بازه زمانی آران و بیدگل با دمای هوای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 369982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.