نصب ۴۰۰ المان نوروزی در مناطق ۱۵ گانه شهر

مسئول کمیته زیباسازی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: همزمان با ایام نوروز ۴۰۰ المان در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن مؤذنی در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: نوروز ۹۸ برای فضاسازی هنر شهری و استفاده از نمادهای انتزاعی و مفهومی (نشاط‌آور) در مکان‌های مختلف شهر اصفهان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه کارت پستال «پاپ، آپ» جزء برنامه‌ها و المان‌های نوروز ۹۸ است که در محل چهارراه‌ها و میادین شهر نصب می‌شود، افزود: امسال سفره‌های هفت سین نوروزی در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان به صورت متحدالشکل نصب می‌شود.

مسئول کمیته زیباسازی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به برگزاری ایده کاپ زیباسازی، گفت: در این فراخوان حدود۱۶۰ طرح ارائه و با نظر کارشناسان ۲۰ طرح برتر انتخاب شد که نوروز ۹۸ در نقاط مختلف شهر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نوروز ۴۰۰ المان نوروزی در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب می‌شود، افزود: ۶۰ المان در میادین و ۲۰ المان نوری با احجام قابل توجه در سطح شهر نصب و در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

مؤذنی اظهارکرد: امسال ۷۰ درصد المان‌های نوروزی توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و ۳۰ درصد از سوی بخش خصوصی در حال ساخت و اجرا است.

وی ادامه داد: برای امحای نازیبایی‌های شهر، امسال زیباسازی‌هایی بر روی سطوح دیوارها با عنوان «دیوارهای آجری هنری» اجرا خواهیم کرد، همچنین با همکاری خانه کودک برنامه‌ای با عنوان «بهار» در فضاهای شهری اجرا می‌شود.

کد خبر 369969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.