فعالیت ۱۶ ایستگاه دوچرخه در ایام نوروز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در ایام نوروز ۱۵ ایستگاه دوچرخه در سطح شهر و یک ایستگاه در باغ فدک با امکان ارائه خدمات جدید و متنوع فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: ایستگاه‌های دوچرخه با ارائه دوچرخه های معمولی، برقی، اسکوترهای برقی و دوچرخه‌های دو نفره پاسخگوی سلایق اقشار مختلف خواهد بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مرکز کنترل ترافیک انجام شده تا برنامه زمانبندی چراغ های تقاطع‌ها در لحظه انجام شود افزود: هماهنگی با پلیس راهور انجام و مقرر شده نیروهای پلیس راهور در شهر دو برابر شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: خط کشی تمام بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر توسط پنج پیمانکار از حدود یک هفته پیش آغاز شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از مراکز اسکان سرویس ویژه اتوبوس به سمت قطار شهری برقرار خواهد شد، گفت: افزایش زمان فعالیت خطوط اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی روزهای پایانی از ساعت ۲۱:۳۰ تا ساعت ۱۱:۳۰ انجام شده تا جابه جایی مسافران به نحو احسن انجام شود.

صلواتی اظهارکرد: سرفاصله زمانی مترو به ۱۱ دقیقه کاهش پیدا کرده و این وسیله نقلیه پاک و ارزان روز ۲۹ اسفندماه نیز به شهروندان سرویس‌دهی خواهد کرد.

کد خبر 369966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.