کارنامه قابل قبول شهرداری در امور خیریه

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمک‌های شهرداری در امور خیریه جنبه‌های پیدا و پنهان دارد که در زمینه‌های مختلف نمود پیدا می‌کند؛ در این جهت شهرداران مناطق در بحث ایجاد بازارچه‌ها همکاری لازم را با کمیته امداد انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیران کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به برگزاری بازارچه محصولات خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام(ره) در چهلستون اظهار کرد: یکی از اقدامات قابل توجه در این بازارچه این بود که در هر غرفه تسهیلات اهدا شده به مددجو مشخص شده بود که این امر مصداق بارز آموزش ماهی گرفتن به‌جای ماهی دادن است که امیدوارم باعث دستگیری شایسته‌تر از محرومان شود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و آبروی مددجویان و مدیریت چرخه توزیع افزود: کمک‌های شهرداری در امور خیریه جنبه‌های پیدا و پنهان دارد که در زمینه‌های مختلف نمود پیدا می‌کند؛ در این جهت شهرداران مناطق در بحث ایجاد بازارچه‌ها همکاری لازم را با کمیته امداد انجام خواهند داد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هفته پیش ۳۰۰ میلیون تومان توسط شورای شهر برای کمک به قشر محروم به تصویب رسید و شهرداری اصفهان بدون آنکه منتظر روند اداری آن باشد اعتبار لازم را برای این کمک‌های خیرخواهانه تامین کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ارائه کمک‌های خیرخواهانه به برخی نیروهای خود را نیز دارد که باید به وضعیت آنان توجه شود؛ بنابراین به نظرم مجموع این فعالیت‌ها کارنامه مطلوبی را برای مدیریت شهری در مشارکت‌های خیرخواهانه رقم می‌زند.

کد خبر 369965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.