مدیریت شهری دعوت کمیته امداد برای کمک به مددجویان را اجابت می‌کند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری دعوت کمیته امداد امام (ره) را برای کمک‌های نوروزی به مددجویان این کمیته اجابت خواهد کرد و لازم است رسانه‌ها نیز این نیاز را به نحو مطلوبی منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی(ع) و اشاره به ۲۲ اسفند که مقارن با روز شهید و بنیاد شهید است اظهار کرد: بنیاد شهید با سعه صدر امام تشکیل شد تا به خانواده شهدا رسیدگی کرده و یاد و خاطره شهدایی که امروز  موجب سربلندی جهان اسلام شده‌اند را گرامی دارد.

وی افزود: امسال شاهد جاری شدن رودخانه زاینده رود بودیم و جاری شدن آن را در نوروز نیز برای پایداری شهر و حق آبه زیست محیطی شاهد خواهیم بود ضمن این که به ضمن  مسائل مربوط به آب آشامیدنی توجه می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تقارن ایام ماه رجب و آغاز سال نو تصریح کرد: نزول رحمت الهی در سراسر کشور و افزایش بارندگی‌ها در اصفهان که از متوسط سالیانه بالاتر بود نوید سالی پر خیر و برکت را می‌دهد.

وی با تقدیر از عملکرد درخشان کمیته امداد امام (ره) ادامه داد: لازم است کمک‌های  شهروندان به این نهاد  استمرار داشته و برای جلب رضایت خداوند انجام دهند؛ مدیریت شهری دعوت کمیته امداد امام (ره) را برای کمک‌های نوروزی به مددجویان اجابت خواهد کرد و لازم است رسانه‌ها نیز این نیاز را به نحو مطلوبی منعکس کنند.

کد خبر 369961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.