نوروزی: شهدا الگوی همیشگی برای تمام نسل ها هستند

شهردار اصفهان گفت: شهدا نمونه، اسوه و الگوی همیشگی برای تمام نسل ها هستند و شاید تاریخ دیگر کمتر شاهد چنین ایثاری باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ قدرت الله نوروزی شامگاه امروز ۲۵ اسفندماه با در جمع فرزندان شهدا در گلستان شهدای اصفهان گفت: شهیدان احساس مسئولیت ببیشتری در ما ایجاد می کنند و هر فردی که کوچکترین خاطره از شهیدان داشته باشد در مسیر آن ها گام برمی دارد؛ گلستان شهدا یادآور خاطرات بسیاری است و بیشتر افرادی که امشب در این مکان حضور دارند مستقیم یا غیر مستقیم شاهد صحنه های از دوران دفاع هشت ساله جوانان این کشور هستند.

وی خاطر نشان کرد: جوانان آن روز، جان خود را برکف نهاده و تقدیم کشور کردند؛ بهترین دانشجویان از بهترین دانشگاه ها، بهترین دانش آموزان و بهترین جوانان بدون هیچ توقع و چشم داشتی از همه چیز  گذشتند و هیچ کسی مانع حرکت آنها نبود؛ تمام آنهایی که در جبهه های جنگ حاضر می شدند شاهد شهادت دوستان و همرزمان خود بودند و با علم به شهادت در این مسیر گام بر می داشتند.

شهردار اصفهان ادامه داد: امروز بیشتر از همیشه به چنین انگیزه هایی نیازمند هستیم و اگر امروز بتوانیم با آن روحیه، انگیزه و هدف قدم برداریم و در راستای خدمت به مردم حرکت کنیم، یقین داشته باشید هیچ کس و هیچ قدرتی توان شکست ما را نخواهد داشت.

شهردار اصفهان در حضور فرزندان شهدا گفت: جوانان آن دوران، یعنی پدران شما نمونه، اسوه و الگوی همیشگی تاریخ برای تمام نسل ها هستند و شاید تاریخ دیگر کمتر شاهد چنین ایثاری باشد. در مقطع کنونی خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهدا است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

نوروزی تصریح کرد: من از اینجا به همه آنان، چه آنانی که از نزدیک می شناسم، چه آنانی که شاهد شهادتشان بوده ام یا در آن دوران وصفشان را شنیده ام، ادای احترام می کنم، همه آن شهیدان محترم، عزیز و ارزشمند و هرکدام به منزله چراغ هدایتی در ظلمات سنگین جهان امروز هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: خداوند به همه ما توفیق دهد تا مانند شهدا و در مسیرشان حرکت کنیم، رسیدن به این هدف، جز با دعای خیر  فرزندان به جا مانده از آن شهیدان و پدران و مادران آنها شدنی نیست.

کد خبر 369953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.