رد شدن طرح اصلاح قانون نظام وظیفه

نجف‌آباد- نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌های ما حاکی از آن است که ستادکل نیروهای مسلح، طرح اصلاح قانون نظام وظیفه را به صورت کامل رد خواهد کرد، اما از نظر مجلس این مشکل بایستی با همفکری و مشورت مجلس و ستاد کل به نتیجه بهتری برسد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، با اشاره به چکش‌کاری گسترده طرح پیشنهادی مجلس با حضور برخی مدیران ارشد ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: بسیاری از نقطه نظرات مد نظر ستاد کل در این طرح دیده شده، اما در صورت رد طرح پیشنهادی، کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌تواند به صورت مستقیم به این موضوع ورود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: نظر رهبر معظم انقلاب در این خصوص، مشورت و تعامل مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح است و امیدواریم با همکاری بیشتر دو طرف، شاهد پخته‌تر شدن طرح و زمینه‌سازی برای تصویب آن در صحن مجلس شورای اسلامی باشیم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فراهم شدن امکان خرید خدمت بدون محدودیت سنوات غیبت با لحاظ کردن شرایط خاص، انجام خدمت نظام‌وظیفه در محل زندگی، پرداخت حداقل حقوق اداره کار به سربازان و کاهش پرونده‌های قضایی مربوط به سربازان فراری از جمله موارد در نظر گرفته شده در این قانون هستند.

کد خبر 369944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.