۷ خوروی حامل کالای قاچاق در نطنز توقیف شد

نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان شش دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک خودروی زانتیا حامل قاچاق کالا شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ مرتضی هادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی مشکوک در حال تردد در یکی از محورهای ارتباطی شهرستان نطنز هستند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یک گروه از ماموران مجرب شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند شش دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک خودروی زانتیا متعلق به قاچاقچیان کالا را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی نطنز تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها تعداد ۵۵ گونی ۵۰ کیلویی فندق ، ۱۴۵ کارتن ۱۰ کیلویی فندق، ۹ کارتن لوازم آشپزخانه، ۱۳ طاق پارچه و ۱۵۰۰ تاج گوشی تلفن همراه خارجی کشف شد.

سرهنگ هادیان با اشاره به دستگیری ۹ راننده در این رابطه خاطرنشان کرد: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

کد خبر 369938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.