واگن‌های روسی کارگران شهرضا را بیکار کرد/تکمیل شش‌بانده کردن مسیر شهرضا-اصفهان تا پایان ۹۷

در بسته خبری عیدانه ایمنا از احیای حقوق مردم شهرضا پس از ۳۰ سال تا شناسایی یکصد بیمار مبتلا به آسم و تقدیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا از خبرگزاری ایمنا را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، در یک سال گذشته این شهرستان، شاهد تحولات گسترده در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی بوده که بخش‌هایی از آن مرور می‌کنیم.

مناطق عشایری شهرضا، دست به گریبان بحران خشکسالی

نورالدین سهرابی، رییس اداره امور عشایر شهرضا گفت: مناطق عشایری شهرضا با بحران خشکسالی و آسیب‌های ناشی از آن مواجه هستند، سال گذشته آبرسانی سیار برای ۵۰ درصد از مناطق عشایری انجام شد، اما امسال این عملیات باید برای تمامی این مناطق انجام شود.

احیای حقوق مردم شهرضا پس از ۳۰ سال

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد، فرماندار شهرضا گفت: با اجرای طرح تکمیل پروژه فاضلاب، حقوق مردم این شهرستان پس از ۳۰ سال احیاء می‌شود.

بیش از هزار هکتار از باغات شهرضا در آستانه خشکیدن

رضا باقری، مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: پیش بینی می‌شود ۴۳ هزار هکتار از باغات استان در معرض خشکی کامل باشند که ۱۶۰۰ هکتار از این مساحت در شهرضا قرار دارد.

تکمیل شش بانده کردن مسیر شهرضا - اصفهان تا پایان سال ۹۷

مهدی خضری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باتلاش نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پیگیر جذب اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از وزرت راه و شهرسازی هستیم تا باقیمانده پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا - اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر، در سال ۹۷ به اتمام برسد.

روستاهای شهرضا پزشک ندارد

روستاییان شهرضا در حالی نگرانی خود را از نبود پزشک عمومی و متخصص در مناطق روستایی این شهرستان اعلام می‌کنند که یکی از مهمترین اصول طرح تحول سلامت، گسترش امکانات بهداشتی در این مناطق بوده است.

واگن‌های روسی کارگران شهرضا را بیکار کرد

سیاست یک بام و دوهوای طرف روسی و سردرگمی در اجرای یک پروژه، کارگران یک واحد صنعتی در شهرضا را بیکار کرد.

افزایش سهم آلایندگی شهرضا از آلایندگی صنایع استان

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم شهرضا از آلایندگی مجتمع فولاد مبارکه و نیروگاه برق جنوب استان افزایش یافته است.

موتورسواران، صدرنشین حوادث

حجت‌الله تنهایی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: بررسی جدول مقایسه‌ای جدول حوادث شهرستان در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۵ نشان می‌دهد که در حال حاضر حوادث مربوط به راکبان موتورسیکلت، در صدر این جدول قرار دارد.

شناسایی یکصد بیمار مبتلا به آسم

حجت‌الله موسوی، رییس مرکز بهداشت شهرضا گفت: تعداد ۱۰۰ بیمار مبتلا به آسم در شهرستان شناسایی شدند، در حالی که پیش از این نیز ۴۵۸ بیمار مبتلا به این بیماری در شهرستان شناسایی شده بودند.

تقدیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا از ایمنا

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا،  از فعالیت‌های خبرگزاری ایمنا، در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شهرضا، تقدیر شد.

آیت‌الله اسماعیلپور دار فانی را وداع کرد

آیت‌الله محمدعلی اسماعیلپور قمشه‌ای، از مدرسان درس خارج فقه و اساتید درس اخلاق حوزه علمیه قم، صبح روز ۲۱ مرداد در منزل شخصی خود در شهرضا درگذشت.

شهرضا بوی شهادت گرفت

شهید نبی‌الله محسنی، یکی از ۱۴ شهید تازه نفحص شده که در حدود ۳۶ سال قبل در عملیات «محرم» به درجه رفیع شهدت نائل شده بود، در زادگاهش، روستای هونجان، تشییع شد.

استعفای یک عضو شورای شهر

کمال خدادادی، رییس شورای شهر شهرضا گفت: با پذیرفته شدن استعفای "سعید آقاسی"، نخستین عضو علی‌البدل، به صحن شورای شهر راه یافت.

تأسیس سومین خانه کارگر استان در شهرضا

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تأسیس خانه کارگر شهرضا صادر شده است و با پایان مراحل ثبت نام از کارگران شهرستان برای عضویت در آن، سومین خانه کارگر استان، در شهرضا تأسیس می‌شود.

تجهیز بیمارستان شهرضا به دستگاه MRI

حمزه یزدی، مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا از تجهیز یال جدید این بیمارستان به دستگاه MRI خبر داد.

استعفای شهردار شهرضا پذیرفته شد

کمال خدادادی، رییس شورای اسلامی شهر شهرضا از پذیرش استعفای رحیم جافری، شهردار این شهر و انتخاب سرپرست برای این شهرداری خبر داد.

وی از انتخاب "حبیب قاسمی" به عنوان شهردار جدید این شهر خبر داد.

کد خبر 369922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.