ساعت کار ایستگاه های بازیافت افزایش می‌یابد

مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در روزهای پایانی سال با توجه به افزایش حجم پسماندهای خشک ساعات کار ایستگاه‌های بازیافت تا ساعت ۲۰ افزایش یافته است، همچنین خودروهای حمل پسماند در روزهای جمعه نیز به در منازل مراجعه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد حقانی در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: در آستانه نوروز یک میلیون و ۲۵ هزار متر طول جدول باید در سطح شهر رنگ‌آمیزی شود، که تاکنون ۷۰ درصد جداول طبق برنامه رنگ آمیزی شده است، همچنین رنگ‌آمیزی ۲۲۵ هزار متر نرده در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۷۰ درصد آن انجام شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای انجام رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان ۱۹۳ تن رنگ خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال با توجه به افزایش حجم پسماندهای خشک ساعات کار ایستگاه‌های بازیافت تا ساعت ۲۰ افزایش یافت، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده، خودروهای حمل پسماند در روزهای جمعه نیز به در منازل مراجعه می‌کنند.

حقانی تصریح کرد: پاکسازی زمین های بایر، رفیوژها، برچسب ها و امحاء دیوار نویسی‌ها، شستشوی تمام المان‌های شهر از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته تا در نوروز ۹۸ شهری زیباتر از همیشه را برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشته باشیم.

وی با اشاره به مدیریت چهارشنبه آخر سال، اظهارکرد: در این راستا مقرر شده تمام ایستگاه‌های ثابت و سیار پسماند روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ساعت ۱۷ تعطیل و در محل هر ایستگاه خودرو مستقر شده تا بازیافت های تحویل داده شده حمل شود، همچنین تمام مواد اشتعال زا از سطح معابر شهر جمع‌آوری شده تا مشکلی برای چهارشنبه پایان سال نداشته باشیم.

کد خبر 369918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.