فرایبورگ خواهر مهمان‌نواز اصفهان

شهر زیبای فرایبورگ که با گذشت زمان، نمای قدیمی خود را حفظ کرده است، با کشورهای فرانسه و سوئیس هم‌مرز است و هر سال گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فرایبورگ آلمان یکی از شهرهای خواهر خوانده اصفهان است که قرارداد خواهرخواندگی میان آن‌ها در سال ۲۰۰۰ میلادی امضا شد و بدین ترتیب اصفهان، لقب نهمین خواهر خوانده فرایبورگ را از آن خود کرد. در این شهر تلفیقی از زندگی مدرن و کهن را می‌توان دید. جالب است بدانید که فرایبورگ یکی از نخستین شهرهایی بود که در آن پیاده‌راه سازی خیابان‌ها اجرا شد، به گونه‌ای که در این مکان‌ها، خودروها اجازه عبور و مرور نداشتند و شهروندان می‌توانستند لذت دوچرخه سواری را به آسانی تجربه کنند.

فرایبورگی‌ها در میهمان نوازی مشهورند

 از آنجا که شهر فرایبورگ دارای جاذبه‌های گردشگری منحصر به فردی است، هر سال میلیون‌ها گردشگر از نقاط مختلف جهان به این شهر زیبا سفر می‌کنند. به گفته شهردار فرایبورگ، مردم این شهر در میهمان نوازی شهرت دارند و پذیرای بازدیدکنندگان از تمام نقاط جهان هستند، به گونه‌ای که اغلب افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، احساس می‌کنند که در منزل خویش به سر می‌برند.

 مرکز جهانگردی، نخستین ساختمان مدرن فرایبورگ

جالب است بدانید مرکز جهانگردی، نخستین ساختمان مدرنی بود که در شهر فرایبورگ ساخته شد. همچنین کلیسای بزرگی که در مرکز این شهر واقع شده است بیش از ۷۰۰ سال قدمت دارد و لقب بلندترین ساختمان فرایبورگ را به خود اختصاص می‌دهد. موزه‌های این شهر رویایی که در فاصله سال های ۱۹۲۰ تا ۱۹۲۳ ساخته شدند، گنجینه‌ای از نقاشی‌های استادان بزرگی نظیر "هانس بلدونگ" محسوب می‌شوند که ارزش آن‌ها تنها به دلیل طلا یا نقره‌ای نیست که در ساخت این بناها به کار رفته است. موزه هنرهای معاصر نیز متعلق به شهرداری شهر فرایبورگ است و  مجموعه‌ای از هنر قرن بیستم در آن یافت می‌شود .

کد خبر 369912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.