حداقل یک سال دیگر از جنگ اقتصادی باقی مانده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک سال از جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشته‌ و دشمن را ناکام کردیم و حداقل یکسال دیگر را پیش رو داریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در همایش فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش،‌ اظهار کرد: به اعتقاد من جنگ اقتصادی اخیر که توامان با عملیات‌های روانی و سیاسی است و یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین جنگ‌ها حتی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته توانستیم با موفقیت از جنگ پییچیده اقتصادی دشمن که در سال ۹۷ به اوج خود رسید، عبور کنیم، خاطرنشان کرد: یک سال از جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشته‌ و دشمن را ناکام کردیم و حداقل یک سال دیگر را پیش رو داریم و باید با مدیریت، تحمل و صبر از یکسال باقی مانده نیز عبور کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش بخشی از ملت ایران و رکنی مهم از نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات کارها خوب پیش رفته است؛ این پیشرفت‌ها شاید رضایت ما را به دنبال نداشته باشد چرا که انتظار، آرزو و مطلوب ما ممکن است چیز دیگری بوده باشد، اما در معادله جنگی‌ای که قرار بر نابودی بوده رشد و پیشرفت داشته‌ایم و به همین دلیل است که تاکید دارم در طول این یکسال موفق بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دفاع از آسمان ایران عزیز هدف، هویت و کارت شناسایی قرارگاه پدافند هوایی است، عنوان کرد: آسمانی که ندای دفاع از اسلام، مظلومین و مبارزه با نظام سلطه و ظالم در زیر آن طنین افکن است هویت و کارت شناسایی قرارگاه پدافند هوایی است.

کد خبر 369909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.