قهرمان شدیم و مزد زحماتمان را گرفتیم

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: سه سال است با نام سپاهان وارد رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان می‌شویم و با کسب عنوان قهرمانی مزذ تلاشمان را می‌گیریم.

مریم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان کشور، اظهار کرد: این مسابقات با ۱۲ تیم در قالب دو گروه شش تیمی برگزار شد که در نهایت سپاهان توانست از گروه خود صعود و به مرحله نهایی و حذفی راه یابد.

وی با اشاره به حضور تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان، مشهد، لرستان، ساری و کرمان در دور نهایی این رقابت‌ها، ادامه داد: با توجه به حضور ملی‌پوشان در اکثر تیم‌ها، سطح این دوره از رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته بالاتر بود و تیم قهرمان از همان ابتدا مشخص نبود.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان با بیان اینکه بازیکنان با کسب این قهرمانی توانستد مزد زحماتشان را بگیرند، افزود: چندین سال گذشته این تیم با نام فولاد ماهان در مسابقات شرکت می‌کرد و سه سال است که با نام فولاد مبارکه سپاهان وارد رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان می‌شویم که در طول این سه فصل توانسته‌ایم دو بار عنوان قهرمانی و یک‌بار به مقام نایب‌قهرمانی دست یابیم.

کریمی با بیان اینکه سقف قرارداد ملی‌پوشان پنج تا شش میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: قرار است پاداش و قراردادهای بازیکنان تا قبل از فرا رسیدن سال ۹۸ پرداخت شود. ناگفته نماند باشگاه سپاهان تا جایی که توانسته از این تیم حمایت کرده است.

وی در رابطه با آینده والیبال نشسته بانوان در ایران، افزود: در حال حاضر تیم ملی به سمت جوان‌گرایی پیش می‌رود، البته بازیکنان بسیار خوبی مانند زینب ملکی از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند و دیگر در این رشته فعالیت نمی‌کنند. اگر مسئولان بیشتر به تیم ملی رسیدگی کنند در آینده می‌توانیم شاهد افتخارات بیشتری از تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای ایران باشیم.

کد خبر 369895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.