نامی‌نو اصفهان باخت/ دانشگاه آزاد قهرمان شد

تیم نامی‌نو اصفهان با پذیرفتن شکست مقابل دانشگاه آزاد اسلامی در بازی سوم مرحله فینال، جام قهرمانی را به دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پیروزی خانگی ۶۵ بر ۴۳ نامی‌نو اصفهان در روز -جمعه ۱۰ اسفندماه- مقابل دانشگاه آزاد اسلامی در چهارچوب دور رفت فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان، دومین دیدار از این مرحله روز گذشته –جمعه ۱۷ اسفندماه- از ساعت ۱۱ در سالن پیامبر اعظم دانشگاه شهرک غرب برگزار و در نهایت نامی‌نو اصفهان با نتیجه ۶۰ بر ۵۱ مغلوب دانشگاه آزاد شد تا تکلیف تیم قهرمان به امروز (شنبه) و در بازی سوم کشیده شود.

دانشگاه آزاد اسلامی دراین دیدار کوارترهای دوم و چهارم را با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ و ۱۸ بر ۳ به سود خود به پایان رساند. در مقابل نامی‌نو کوارتر اول و سوم را با نتایج ۱۴ بر ۷ و ۱۹ بر ۱۷ به نام خود زد. با توجه به برد نامی‌نو در بازی اول، تکلیف تیم قهرمان به بازی سوم کشیده شد.

بازی سوم از مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز -شنبه ۱۸ اسفندماه- با رویایی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نامی‌نو در سالن پیامبر اعظم دانشگاه شهرک غرب آغاز شد. با توجه به برد هر یک از دو تیم در دیدارهای اول و دوم، هر دو انگیزه بالایی برای شکست حریف داشتند.

در کوارتر نخست دو تیم با به نمایش گذاشتن نقشه‌های دفاعی اجازه نفوذ حریف به زمین خود را ندادند و این کوارتر با نتیجه کم گل ۱۱ بر ۶ به سود نامی‌نو پایان یافت.

در کوارتر دوم این دانشگاه آزاد بود که با حملات برنامه‌ریزی شده ۱۴ بر ۵ نتیجه را به نام خود زد. کوارتر سوم هم با نتیجه ۲۴ بر ۱۲ به سود دانشگاه تمام شد.

اما کوارتر چهارم دانشگاهی‌ها باحملات بی‌امان خود اختلاف را دو رقمی کردند اما در دقایق پایانی، نامی‌نو به بازی برگشت و نتیجه را به تساوی کشاند. تا ثانیه‌های پایانی بازی، نامی‌نو و دانشگاه بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما نهایتا این دانشگاه آزاد بود که با نتیجه نزدیک ۵۸ بر ۵۴ پیروز میدان شد و بر سکوی قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان امسال ایستاد.

کد خبر 369889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.