۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
غرفه های بازیافت بهاری می‌شود

فضاسازی بهارانه غرفه های بازیافت سطح شهر در آستانه سال نو و به مناسبت فرارسیدن نوروز انجام شد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، در آستانه بهار طبیعت، تبلیغات محیطی ۴۱ غرفه بازیافت در سطح شهر تغییر یافته و با طرح‌های نوروزی زیبا و آموزنده تزیین شده است؛ این طرح‌ها علاوه بر زیبایی و تناسب با ایام نوروز، حاوی پیام‌های آموزشی در زمینه تفکیک پسماندهای خشک و تر و انواع پسماند خشک است و شهروندان را با این مفاهیم آشنا می‌کند.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان نگاهی ویژه به مباحث آموزشی داشته است و در این راستا از شیوه های مختلف آموزشی از جمله ابزارهای دیداری خلاقانه و متناسب با زمان و موضوع در سطح شهر استفاده می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به افزایش حجم پسماندهای خانگی در روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: در این ایام شهروندان، پسماندهای بیشتری تولید می‌کنند، از این رو، انتظار می‌رود همکاری بیشتری در زمینه تفکیک پسماندها و تحویل اقلام خشک به غرفه‌های بازیافت داشته باشند.

علی دهنوی مشارکت مردمی را کلید موفقیت طرح‌های مدیریت پسماند دانست و اظهارکرد: شهروندان با استقبال از برنامه‌هایی که برای مدیریت پسماندها تدوین می‌شود، علاوه بر آنکه به ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی در کلان‌شهر اصفهان کمک می‌کنند، از مشوق‌هایی که سازمان مدیریت پسماند برای آن‌ها در نظر گرفته است هم بهره مند خواهند شد.

کد خبر 369875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.