رهنان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه با زیباسازی کوچه و خیابان‌ها و در نظر گرفتن برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده است.

حمید اشرافی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: رهنان دیاری هزار ساله است که هویت آن بر همه شناخته شده و زبانزد خاص و عام است، در این راستا برای استقبال از نوروز زیباسازی و فضاسازی محله‌های منطقه ۱۱ در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌های متنوع و متعددی برای این ایام در نظر گرفته شده تا بتوانیم لحظات شادی را برای مردم رقم بزنیم.

وی از جاذبه‌های دیدنی رهنان و آماده‌سازی این نقطه از شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: رهنان نوروز سال گذشته در بین مناطق شهرداری رتبه برتر را به خود اختصاص داد، چرا که با وجود هزینه‌های نه چندان زیاد برنامه‌های خلاقانه ای در این منطقه به اجرا درآمد که نظر مردم را به خود جلب کرد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی آثار تاریخی و زیبایی‌های رهنان، خاطرنشان کرد: فیلم مستند رهنان با عنوان دیار هزار ساله تهیه و در دو قسمت از شبکه تلویزیونی پخش شد، همچنین قرار است در شبکه‌های مستند و گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش در آید.

اشرفی گفت: با معرفی جاذبه‌ها و میراث ناملموسی که پیگیری‌های لازم برای ثبت و ضبط آن در دستور کار قرار گرفته، در آینده نزدیک می‌توان برنامه‌های خوبی برای ساکنان منطقه، شهروندان اصفهانی و حتی مسافران در ایام مختلف سال اجرا کرد.

کد خبر 369870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.