رانندگی در کدام محورهای اصفهان خطرناک است

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: بارش برف در محورهای دامنه – تیران – گلپایگان، کاشان و سمیرم – یاسوج گزارش شده است، ضروری است رانندگان با داشتن زنجیر چرخ در این محورها حرکت کنند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش‌های شب گذشته تاکنون اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در محورهای تیران- دامنه- گلپایگان، کاشان، سمیرم – یاسوج گزارش شده است.

وی همچنین با  بیان اینکه بارش باران نیز در محورهای اردستان، نطنز بادرود گزارش شده است، افزود: ضروری است که رانندگانی که قصد عبور از محورهای دامنه، سمیرم و گردنه قرقچی را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

جانشین پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه به همه رانندگان توصیه می‌شود در هنگام تردد در محورهای بارشی اعلام شده نکات ایمنی را رعایت و زنجیر چرخ همراه داشته باشند، ادامه داد: نیروهای پلیس راه، امدادی و راهداری در حال بازگشایی مسیرها و نمک پاشی هستند.

وی با بیان اینکه تنها تصادف گزارش شده امروز واژگونی خودرو در کمربندی خمینی شهر بوده است، افزود: در این حادثه راننده این خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 369859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.