"تپه مرادآب" به مرکز تفریحی تبدیل می‌شود

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال آینده "تپه مرادآب" که در مرکز شهر قرار دارد، بازآفرینی شده و ساماندهی خیابان‌های اطراف آن برای استفاده شهروندان به عنوان یک مجموعه تفریحی در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

محمدحسین خلیلی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تصویب بودجه سال آینده شهرداری کرج اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ شهرداری به مبلغ دو هزار و ۸۰۵ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسید که در آن هزینه‌های جاری از هزار و ۱۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی به حدود ۹۲۰ میلیارد تومان کاهش و هزینه‌های عمرانی نیز از هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان به حدود هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی درخصوص اولویت‌های بودجه سال آینده افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های شورای شهر است زیرا بدهی فراوان شهرداری و نیمه‌کاره ماندن پروژه‌های گذشته باعث شده که بودجه کشش تعریف پروژه جدید را نداشته باشد.

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره افتتاح گذر سبز مهرشهر، از افتتاح پروژه‌های سبز در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: در سال آینده "تپه مرادآب" که در مرکز شهر قرار دارد در جهت توجه به بافت فرسوده شهری، بازآفرینی شده و ساماندهی خیابان‌های اطراف آن برای استفاده شهروندان به عنوان یک مجموعه تفریحی در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

وی درخصوص دیگر پروژه‌های کلانشهر کرج در سال آینده گفت: سرای محله در مناطق شهری ایجاد خواهد شد و در کنار آن احداث باغ کتاب، گسترش پارک‌های محلی، تامین پارکینگ‌های شهری، تاسیس یک پایانه مسافربری و هوشمندسازی در حوزه ترافیک و معابر اصلی، پروژه‌هایی است که در بودجه سال ۹۸ برای آن‌ها اعتبار لازم دیده شده است.

خلیلی اردکانی ادامه داد: در سال آینده ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای قطار شهری اختصاص داده شده و تا دوماه آینده نیز دو ایستگاه آن به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تعامل خوبی که شورای شهر و شهرداری داشتند، اختیارات شهردار در زمینه بودجه افزایش یافت و پذیرفتیم که بر رقم بودجه افزوده شود؛ در جهت درآمدزایی نیز شهرداری در شش ماه گذشته عملکرد مناسبی داشته است.

کد خبر 369849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.