فروش میوه در ۱۴ بازار کوثر اصفهان / ماهی شب عید در کوثر ۹ عرضه می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام نوروز، فروش میوه به صورت دستچین در ۱۴ بازار کوثر اصفهان انجام می شود و در این بازارها مشتریان این امکان را دارند که میوه ها را به صورت دستچین خریداری کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مجیری با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر توسعه کمی بازارهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان مورد توجه بوده است اما بُعد کیفی آنها مورد غفلت قرار گرفته بود، اظهار کرد: در این دوره کیفی سازی ارائه کالا و خدمات انجام شد و هم اکنون در آستانه سال جدید عرضه اقلام با کیفیت در اولویت کار سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: بازارهای سه، پنج، شش، هشت، ۱۲ و ۱۴ کوثر اصفهان از نظر ظاهر و خدمت رسانی به مردم تغییر کرده است، همچنین یکی از کارهای مهم در آستانه سال جدید در بازارهای کوثر اجرای طرح دستچین کردن میوه‌ها از سوی مشتری است که در همه بازارهای کوثر شهرداری اجرایی خواهد شد؛ برای اجرای این طرح تجهیزات مورد نیاز نصب و تغییرات فیزیکی لازم اعمال شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه توزیع میوه شب عید در بازارهای روز کوثر آغاز خواهد شد، تصریح کرد: این میوه ها که از سوی ستاد تنظیم بازار خریداری شده است، در ۱۴ بازار کوثر عرضه می‌شود.

مجیری بیان کرد: در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان نیز آمادگی لازم از سوی سازمان وجود دارد و سرویس‌دهی به میوه فروشی های خرد از طریق این میدان انجام می‌شود، در روزهای پایانی سال با کمبود هیچ گونه میوه در میدان روبرو نیستیم و اقلام با قیمت مناسب به دست مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مرغ و گوشت قرمزی که مرکز پشتیبانی امور دام در اختیار ما قرار داده است نیز در بازارهای کوثر عرضه می‌شود، افزود: بر اساس سهمیه‌ای که ستاد تنظیم بازار در اختیار ما قرار می‌دهد اقدام به عرضه گوشت گرم و سرد می‌کنیم که در همین راستا هم اکنون گوشت مرغ با نرخ هر کیلو ۱۱ هزار  و ۵۰۰ تومان به مردم در بازارهای کوثر عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: بازار کوثر شماره ۹ در پل تمدن نیز اقدام به عرضه ماهی شب عید می‌کند و در این زمینه نیز کمبودی در سطح بازار نداریم.

مجیری اظهار کرد: ماهی‌های تزئینی یکی از اقلام مورد خرید مردم در شب عید است که به همین منظور در بازار گل و گیاه همدانیان از ۱۸ اسفندماه سال جاری اقدام به فروش ویژه ماهی‌های زینتی، گل سرشاخه و محصولات کشاورزی کرده‌ایم. همچنین غرفه‌های مشاغل خانگی و صنایع دستی نیز در این بازار فعال شده است.

وی گفت: تغییرات ساختاری و ظاهری در بازار گل و گیاه همدانیان انجام شد. بازار گل و گیاه همدانیان با تغییرات ساختاری و عمرانی به یک مکان تفرجگاهی و گردشگری تبدیل شده است که مسافران نوروزی می‌توانند از این مکان استفاده کنند.  

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه همه بازارهای زیرمجموعه سازمان در روزهای تعطیل ایام نوروز فعال است، اظهار کرد: کنترل قیمت‌ها نیز براساس تصمیم کارگروه تخصصی ما در بازارها انجام می‌شود و در حال حاضر که قیمت شکر در برخی فروشگاه‌های شهر افزایش یافته در بازارهای کوثر با نرخ ۳۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 369845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.