۱۲۷ نفر حادثه دیده برف و کولاک نجات یافتند

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر،  ۱۲۷ نفر حادثه دیده برف و کولاک توسط نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۵ مورد حادثه در برف و کولاک در شهرستان‌های سمیرم، گلپایگان، فریدونشهر، فریدن و کاشان گزارش شد.

وی با بیان اینکه  ۱۲۷ نفر دراین حوادث آسیب دیدند، افزود: امدادرسانی به این تعداد مصدوم به وسیله نجات گران جمعیت هلال احمر اصفهان انجام شد.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه ۱۹ نفر از حادثه دیدگان در محل حادثه درمان و ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: یک نفر مفقود شده در برف و کولاک ۲۴ ساعت اخیر نیز با همت نیروهای امدادی هلال احمر پیدا شد.

وی تصریح کرد: همچنین در  ۲۴ ساعت اخیر آب گرفتگی معابر و منازل در آران و بیدگل گزارش شد که امدادرسانی به مصدومان این حادثه نیز انجام شد.

محمدی ادامه داد:۸۳ نفر نیروی امدادی فعال در این حوادث با استفاده از ۲۱ دستگاه آمبولانس به آسیب دیدگان، امدادرسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: سایر حوادث ۲۴ گذشته ۱۳ مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد خدمات حضوری و چهار مورد حوادث شهری و یک مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و یک مورد مفقودی در کوهستان بوده است.

کد خبر 369838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.