سه گوشی جدید سامسونگ وارد بازار شد

سه گوشی جدید سامسونگ با ویژگی‌های منحصر به فرد و برخورداری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا از روز هشتم ماه مارس ۲۰۱۹ در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ به تازگی فروش رسمی جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود شامل Galaxy S۱۰، S۱۰ Plus و S۱۰E را آغاز کرده است. اما هر یک از این گوشی‌ها، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و مناسب سلیقه یک گروه از علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی است. با ما همراه شوید تا قابلیت‌های سه محصول جدید سامسونگ را با یکدیگر مرور کنیم.

گوشی " Galaxy S۱۰"

این گوشی مجهز به نمایشگر Dynamic AMOLED از نوع لمسی خازنی دارای ۱۶ میلیون رنگ با سایز ۶.۱ اینچ و دارای رزلوشن۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند سامسونگ می‌توان به برخورداری از سیستم عامل اندروید ۹، پردازنده هشت هسته‌ای که شامل دو هسته‌ ۲.۸ گیگاهرتز Mongoose M۴ ، دو هسته‌ Cortex-A۷۵ و چهار هسته Cortex-A۵۵ است، ۸ گیگا بایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ و۵۱۲ گیگابایت اشاره کرد. جالب است بدانید که این محصول مجهز به باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر، حسگر اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج و حسگر ضربان قلب‌سنج است و در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز، آبی، زرد و صورتی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گوشی " S۱۰ Plus"

این گوشیS۱۰ Plus از نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Dynamic AMOLED لمسی خازنی و رزلوشن ۳۰۴۰ در ۱۰۴۰ پیکسل بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های S۱۰ Plus می‌توان به صفحه محافظ "گوریلا گلس ۶"، نمایشگر همیشه روشن (Always on Display) و برخورداری از سیستم عامل اندورید ۹ اشاره کرد. باتری این گوشی نیز از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر و دارای ابعاد  ۱۵۷.۶ * ۷۴.۱ * ۷.۸ میلی‌متر است.

گوشی " S۱۰E"

گوشی S۱۰E از قابلیت فیلمبرداری ۲۱۶۰p و ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه بهره می‌برد و حسگرهای آن شامل سنسور اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما و فشارسنج است. از دیگر ویژگی‌های آن می توان به برخورداری از حافظه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت، فناوری محافظ صفحه "گوریلا گلس ۵" و همچنین رزلوشن ۱۰۸۰*۲۲۸۰ پیکسل اشاره کرد. این محصول از امروز در رنگ‌های سفید،مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 369827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.