بسترهای مناسب برای همکاری‌های اصفهان و عمان وجود دارد

رییس نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان با بیان اینکه بسترهای مناسب برای همکاری‌های اصفهان و عمان وجود دارد، گفت: اگرچه ما با تحریم های ظالمانه آمریکا مواجه هستیم اما این تحریم ها نمی تواند مانع انجام تجارت بین تجار دو کشور دوست و همسایه ایران و عمان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا سالاریان عصر امروز (جمعه) در مراسم اختتامیه هفته مسقط در اصفهان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه ایالات متحده آمریکا منجر به کمبود مواد اولیه در برخی بخش‌ها شده است که این امر تعطیلی خطوط  تولید داخل کشور را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به قطع صادرات میوه به خارج از کشور گفت: دولت این اقدام را برای حمایت از مصرف کننده ایرانی محدود کرده است.

رییس نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان ادامه داد: افزایش صادرات منجر به بالا رفتن قیمت اجناس در داخل کشور می‌شود چرا که با کمبود جنس مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در دولت جمهوری اسلامی ایران با وضعیت اقتصادی موقت و گذرا همراه هستیم زیرا تحریم‌های آمریکایی مورد تایید سایر کشور ها نیست، اما همچنان تحریم‌ها تاثیرگذار هستند.

سالاریان تصریح کرد: تحریم‌ها برای مبادلات تجاری مسقط و اصفهان تاثیرگذار نیست، زیرا رقم بالایی ندارند؛ تجارت مسقط و اصفهان بدون اشکال ادامه خواهد داشت، اما تحریم‌ها از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و سازنده خارجی‌ها جلوگیری می‌کند.

رییس نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان با بیان اینکه بسترهای مناسب برای همکاری‌های اصفهان و عمان وجود دارد،  گفت: اگرچه ما با تحریم های ظالمانه آمریکا مواجه هستیم اما این تحریم ها نمی تواند مانع انجام تجارت بین تجار دو کشور دوست و همسایه ایران و عمان شود.

کد خبر 369812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.