۳ امتیاز طلایی در آخرین بازی خانگی سال

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر پارس جنوبی جم اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی بوشهر

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۱۲ هزار نفر

گل‌: کی‌روس استنلی سوارز (دقیقه ۳+۴۵) برای سپاهان

اخطار: محسن مسلمان (دقیقه ۵۴)، کی‌روس استنلی سوارز (دقیقه ۵۷) و مهدی کیانی (دقیقه ۴+۹۰) از سپاهان- شهرام گودرزی (دقیقه ۴۱)، مجید علیاری (دقیقه ۶۲) و محمد مهدی عسگری (دقیقه ۶۷) از پارس جنوبی جم

اخراج: محمد مهدی عسگری (دقیقه ۷۷- کارت زرد دوم) از پارس جنوبی جم

سپاهان: پیام نیازمند، سعید آقایی (۷۹- محمدرضا مهدی‌زاده)، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (۸۷- محمد کریمی)، محسن مسلمان (۵۷- سجاد شهباززاده)، مهرداد محمدی، علی قربانی و کی‌روس استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

پارس جنوبی: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، امیر شبانی، سعید محمدفرد، شهرام گودرزی، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی، مجید علیاری، محمد نوری (۶۰- محمد مهدی عسگری) و ابراهیم صالحی (۶۴- میر هادی میرجوان(۷۲- فرزاد حاتمی))

سرمربی: مهدی تارتار

داور: بیژن حیدری

شرح بازی:

سپاهان که پس از اولین شکست فصل خود که هفته گذشته متحمل آن نشد نیاز مبرمی به پیروزی و کسب ۳ امتیاز از دیدار برابر پارس جنوبی جم داشت بازی را هجومی آغاز کرد. آنها بازی را مطابق انتظار تهاجمی آغاز کردند و در برابر پارس جنوبی در نیمه نخست با بازی بسته و تدافعی سعی در حفظ نتیجه تساوی حداقل در نیمه نخست بود. شاگردان امیر قلعه نویی که بیشتر روی کرنرها و پرتاب‌های اوت بلند برنامه داشتند در نیمه نخست دو موقعیت خوب به دست آوردند اما در پایان در سومین خطر جدی این کی‌روس استلی بود که سپاهان را پیش انداخت و تیمش را برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم سپاهان محتاط تر بازی را دنبال کرد و در مقابل پارس جنوبی برای زدن گل تساوی پیش کشیده بود. سپاهان که به خوبی بازی را در نیمه دوم کنترل کرده بود در اواسط نیمه دوم با ۱۰ نفره شدن حریف کار برایش راحت‌تر شد و در چند دقیقه پایانی با کنترل بازی و پاسکاری‌های متوالی بازی و نتیجه را حفظ کرد و در آخرین بازی خانگی سال به ۳ امتیاز ارزشمند دست یافت.

شرح گل:

۰-۱ (دقیقه ۳+۴۵- سپاهان)- کرنر ارسالی قوس دار ولادیمیر کومان با ضربه سر کی‌روس استنلی و البته به لطف خروج اشتباه رحمان احمدی تبدیل به گل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۲- پرتاب اوت بلند پورقاز با ضربه سر بسیار خطرناک کی‌روس استنلی همراه شد اما رحمان احمدی به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۳۲- مهرداد محمدی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه‌ فنی خطرناک دروازه پارس جنوبی را نشانه گرفت اما باز هم رحمان احمدی با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۶- ارسال کومان از سمت راست در تیر دور به قربانی رسید که ضربه سر ضعیف او موقعیت خوب را برای سپاهان خراب کرد.

دقیقه ۸۰- پرتاب اوت پورقاز در تیر نزدیک با ضربه سر خطرناک کی‌روس استنلی همراه شد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

پس از ۳ ماه دوری تماشاگران از ورزشگاه نقش جهان ۱۲ هزار نفر برای تماشای دیدار خانگی سپاهان به ورزشگاه آمده بودند تا آخرین دیدار خانگی فصل سپاهان که با پیروزی همراه شد را از نزدیک تماشا کندد.

بهترین بازیکن:

مهرداد محمدی هرچند نه گل زد و نه پاس گل داد اما تاثیر بازی او در فاز تهاجمی سپاهان بسیار بالا بود و بهترین بازیکن تیم برنده در این دیدار بود.

کد خبر 369802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.