بیانیه گام دوم انقلاب منشور جامع تمدن سازی است

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور جامع تمدن‌سازی و راهکار رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام محمد صفری در خطبه های این هفته نمازجمعه تیران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهارکرد: این بیانیه بر مبنای آموزه های دینی و علم و دانش و فراتر از حد ملی به نگارش و تدوین رسیده که منشور جامع تمدن‌سازی و راهکار رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی جامعه است.

وی افزود: توجه به جوانان به صورت ویژه در این بیانیه آمده که باید بستر و زمینه برای مشارکت این قشر به منظور اعتلای کشور فراهم شود و رویکرد جوان انقلابی برای تمدن سازی و توسعه باید مورد توجه و دقت قرار گیرد و این نیروی عظیم جوان در بخش های مختلف مورد حمایت قرار گیرند.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح‌کرد: این دستاوردها باید تبیین شود و برای ادامه مسیر انقلاب نیاز به برنامه‌ریزی جدی و توجه  به دارایی و ظرفیت‌های داخلی است که بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع به صورت جدی توجه کرده‌است.

وی با اشاره به تفاهم نامه و لوایح در مجلس شورای اسلامی و بررسی دولت و مجلس، اظهارکرد: این لوایح و تفاهم‌نامه‌ها نباید مانع از پیشرفت و تعالی کشور بشود و کشور را از اطراف در محاصره قرار دهد بلکه با بهره گیری از توان جوانان داخلی و ظرفیت های کشور فرصت ها را توسعه بدهیم.

حجت الاسلام صفری ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های داخلی نقش موثری در پیشرفت و اعتلای کشور دارد که در گذشته هم این موضوع ثابت کرده اعتماد به جوانان و نگاه به درون زمینه های اعتلای و توسعه را بیش از بیش فراهم کرده است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان خاطرنشان‌کرد: دشمنان از اول تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون برای براندازی نظام تمام توان و امکانات خود را بکار گرفته اند اما ملت ایران ایستادگی خوبی در برابر مشکلات داشته و باید این مسیر همانند گذشته تداوم یابد که آینده آن زیبا و رسیدن به حکومت اسلامی می‌باشد.

امام جمعه موقت تیران افزود: سیره معصومین(ع) فرصت خوبی برای الگوگیری جهت مقابله با دشمنان است و باید از تدابیر و برنامه‌های راهبردی آن ها در شرایطی که دشمن مانع از پیشرفت ارزش های اسلامی در جهان و به دنبال اهداف استکباری خود است، بهره ببریم.

وی مردم را به مشارکت و همکاری برای رفع نیازهای نیازمندان توصیه کرد و گفت : سعی کنیم در ایام سال نو برای رفع نیاز افراد نیازمند برنامه ریزی و کمک‌هایی داشته باشیم و با انقاق، برکت مالی برای خود و همچنین مایه خوشحالی این دسته از افراد جامعه بشویم.

وی تلاش دولت و مجلس برای رفع چالش های اقتصادی کشور را خواستار شد و گفت: مسئولان، مردم نیازمند را دریابند و با توجه به خواسته معلمان مبنی بر افزایش حقوق، دولت و مجلس به این کانون مهم  و اساسی کشور توجه داشته باشند.

وی اضافه‌کرد: مدارس یکی از نقاط مهم و اساسی در کشور هستند و باید مورد توجه جامعه قرار گیرند و افراد اثرگذار در این حوزه درخواست‌ها و خواسته‌هایی دارند که بررسی مطالبات آن‌ها نیاز است.

کد خبر 369789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.