جوانان موتور محرک نظام هستند

بویین میاندشت- امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: جوانان از مسئولان مطالبه‌گری کنند، جوانان نخبه با دانش و تجربه خود کلمه "توانستن" را عملی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام سعادت گشول ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تبریک میلاد امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: ماه رجب ماه بندگی خدا است و باید از فواید این ماه برای ورود به ماه رمضان استفاده کرد.

وی با اشاره به این‌که دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی چهل سال گذشته با تمام توان مجهز شد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد، اما با شکست مواجه شد، افزود: اکنون با گذشت چهل سال از انقلاب استکبار جهانی با عناوین گوناگون دست از دشمنی برنداشته است.

امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: این نظام برگرفته از دین اسلام است و به همین دلیل خداوند همواره  در فراز و نشیب‌های مختلف نظام را یاری می‌رساند.

وی با اشاره به این‌که بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی است گفت: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل داشتن پشتوانه معنوی و علمی روشن است، اگر مدیریت در کشور مانند هشت سال دفاع مقدس باشد در جنگ اقتصادی دشمن نیز پیروز میدان خواهیم بود.

گشول با بیان این‌که مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور چشم گیر داشتند و این بزرگترین پشتوانه برای نظام در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است، افزود: حضور مردم در صحنه‌ها نشان دهنده این است که اگر دشمنان بخواهند بار دیگر با ملت ایران در صحنه جنگ وارد شوند نابود خواهند شد.

وی با اشاره به این‌که جوانان موتور محرک نظام هستند، افزود: باید از جوانان مومن و انقلابی و دارای علم و تجربه در مدیریت‌ها استفاده شود تا تغییر اساسی در ساختار نظام شکل بگیرد، یکی از نمونه جوانان این کشور شهید محسن حججی بود.

 امام جمعه موقت بویین میاندشت تصریح کرد: مسئولان بدانند که آینده نظام را جوانان رقم می‌زنند، جوانان از مسئولان مطالبه‌گری کنند، جوانان نخبه با دانش و تجربه خود کلمه "توانستن" را عملی کردند.

کد خبر 369787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.