مسئولان به دنبال تسویه حساب های سیاسی و جناحی  نباشند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: برخی از مسئولان داخلی به جای اینکه اصل نظام و انقلاب برایشان مهم باشد به دنبال تسویه حساب های سیاسی و جناحی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نطنز اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و شایسته در ماه رجب، کمک به مستمندان است همانطور که از امیرمومنان حضرت علی (ع) نقل است که هرکس به خاطر خدا در ماه رجب صدقه بدهد، خداوند وی را آنچنان اکرام فرماید که نه چشمی دیده و نه گوشی شنیده و نه بر قلب انسانی خطور کرده باشد.

امام جمعه نطنز گفت:ماه رجب یکی از بهترین ماه های خداوند است و در این ماه درهای رحمت الهی به روی بندگانش باز خواهد شد.

امینی با اشاره به روزهای پایانی سال و  اهمیت نعمت های خدادادی منابع طبیعی از همه مردم نطنز خواست در حفظ این منابع غنی و ارزشمند کوشا باشند .

وی افزود : منابع طبیعی جزو سرمایه های ملی به شمار می آید و حفظ این سرمایه ملی، جزو وظیفه ملی، شرعی و قانونی و وجدانی همه مردم است .ولی متاسفانه عدهای در سال های اخیر به زمین‌خواری و جنگل خواری روی آورده  و اقدام به سرمایه گذاری وساخت و ساز غیر قانونی کرده اند .

امام جمعه نطنز در بخش دیگری از سخنان خود به هفته گرامیداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و آسایش ما مرهون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است، استقلال و آزادی ما توسط خون شهدا پاسداشت شده است؛ قدر بدانیم و مبادا زیر دین خون شهدا بمانیم.

وی تصریح کرد: باید حرمت شهدا را نگه داشته و راه شهدا را ادامه دهیم و برای گسترش فرهنگ شهادت تلاش و در تبلیغ ارزش‌های دینی برنامه ریزی کنیم و وقت بگذاریم.

امینی به موضوعات سیاسی روز کشور نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده ای در داخل هنوز هم چشم امید به آمریکا واروپاییان دارند زیرا اعتقاد دارند گره مشکلات اقتصادی کشور به دست آنان باز می شود ولی مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که اروپا هم همانند آمریکا قابل اعتماد نیست .

 وی افزود :برخی از مسئولان داخلی به جای اینکه اصل نظام و انقلاب برایشان مهم باشد به دنبال تسویه حساب های سیاسی و جناحی هستند.

کد خبر 369786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.