امسال برای قهرمانی باید از غیرتمان مایه بگذاریم

یخ نورد اصفهانی گفت: سطح مسابقات خیلی بالا است و تیم های دیگر از لحاظ سخت افزاری، مثل دیواره تمرینی و گیره های تمرینی از ما جلوتر هستند.

محمدرضا صفدریان در گفت وگو باخبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان اظهار کرد: این مسابقه روز جمعه ساعت۱۴ به وقت ایران در مرحله مقدماتی گرایش لید شروع می شود، شنبه صبح نیمه نهایی لیگ، بعد از ظهر شنبه مقدماتی سرعت، یکشنبه صبح فینال لید و بعد از ظهر یکشنبه فینال سرعت برگزار می  شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات مهم ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است، تصریح کرد: ایران در این مسابقات سه ورزشکار خانم به نام های شبنم اسدی از استان البرز، نسرین عبدالرحیمی و زینب کبری موسوی از تهران و سه ورزشکار آقا به نام های محمدرضا صفدریان از اصفهان، محسن بهشتی و مهدی طاهر خانی از قزوین دارد.

یخ نورد اصفهانی افزود: امسال آمادگی خوب و بالایی دارد، امیدواریم سکوی انفرادی و تیمی این مسابقات را کسب کنیم.

صفدریان در خصوص محل و نحوه برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات در شهر کیِف روسیه که به عنوان مهد یخ نوردی دنیا شناخته می شود برگزار می شود. این مسابقات هر دوسال یک بار برگزار می شود که سال گذشته رقابت قهرمانی آسیا را داشتیم و دوسال گذشته این مسابقه را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه امسال برای قهرمانی باید از غیرتمان مایه بگذاریم، تاکید کرد: سطح مسابقات خیلی بالا است و تیم های دیگر از لحاظ سخت افزاری مثل دیواره تمرینی و گیره های تمرینی از ما جلوتر هستند.

کد خبر 369784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.