مناطق غربی و جنوبی اصفهان سفید پوش می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز به استان است که آغاز فعالیت آن از مناطق غربی و جنوبی استان انجام خواهد شد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگوبا خبرنگار ایمنا ، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر امواج ناپایدار بر روی آسمان استان است.

وی با بیان اینکه بر این اساس در اکثر نقاط استان به تدریج افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود، افزود: از بعدازظهر در مناطق غربی و جنوبی استان شاهد بارش برف و باران و در مناطق شرقی وزش باد همراه با گرد و غبار خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: از امشب و طی فردا در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران و برف و در مناطق شرقی باد شدید همراه با گرد و غبار خواهیم بود.

 هنرمند با بیان اینکه میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: با خروج سامانه از روز یکشنبه در اکثر مناطق استان چهار تا شش درجه کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در این بازه زمانی در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۵ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای هوای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فریدونشهر با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 369780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.