هیچ خدمتی در شهر تعطیل نشده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی دو سال گذشته علی‌رغم وجود مشکلات ناشی از بدهی‌های کلان شهرداری از دوره قبل با تلاش کارکنان شهرداری مشکلات پشت سر گذاشته شد و امروز با سربلندی می‌گوییم «هیچ خدمتی در شهر تعطیل نشده است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین عصر امروز _پنجشنبه ۱۶ اسفند۹۷_ در جشن خانواده بزرگ شهرداری اصفهان که به منظور تجلیل از فرزندان محصل  و بزرگداشت مقام زن در ورزشگاه شش هزار نفری ۲۵ آبان برگزار شد، اظهار کرد: در  ایام خجسته میلاد حضرت امام محمد باقر(ع) و در آستانه نوروز برگزاری این جشن بهانه‌ای برای دورهمی خانواده شهرداری شد و ضرورت دارد از کارکنان شهرداری به جهت ارایه خدمات شایسته و بی دریغ به شهروندان  تشکر کنم.

وی افزود: امروزه آنچه همه زبان به تحسین آن می‌گشایند، زیبایی‌ها و پاکیزگی شهر اصفهان به واسطه ارایه خدمات بهینه توسط شهرداری اصفهان است و این توفیق مرهون تعهد و پشتکار کارکنان شهرداری است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خدمات شهرداری در هیچ ساعتی از شبانه روز تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: در اعیاد و آیین های مذهبی تلاش کارکنان شهرداری قطع نشده و به قوت ادامه دارد؛ حتی زمانی که مردم در خواب ناز به سر می‌برند، بخشی از خدمات شهرداری در حال ارایه است.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته علی‌رغم وجود مشکلات ناشی از بدهی‌های کلان شهرداری از دوره قبل با تلاش کارکنان شهرداری مشکلات پشت سر گذاشته شد و امروز با سربلندی می‌گوییم هیچ خدمتی در شهر تعطیل نشده است.

معین با بیان اینکه سال گذشته خشکسالی بدی را در شهر تجربه کرده و با قطعی آب در رودخانه زاینده رود مواجه بودیم، گفت: علیرغم تمام مشکلات و کاستی ها خوشبختانه با تلاش کارکنان شهرداری، فضای سبز شهر سرزندگی خود را حفظ کرد.

به گزارش ایمنا، در حاشیه برگزاری جشن کارکنان شهرداری اصفهان، حاضران در جشن برای «محمدرضا صفدریان» قهرمان یخ نوردی که جزو نیروهای سازمان آتش نشانی بوده و فردا در روسیه به مسابقه خواهد پرداخت، آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 369753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.