تلاش نمایندگان مجلس برای بهره‌مندی کارکنان شهرداری از قانون ۱۱۷ خدمات کشوری

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دیگری که دغدغه کارکنان شهرداری بوده و نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی حال پیگیری آن هستند، اینکه کارکنان شهرداری از قانون ۱۱۷خدمات کشوری مستثنی نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید تاج الدین عصر امروز-پنج‌شنبه ۱۶ اسفند۹۷-  در جشن خانواده بزرگ شهرداری اصفهان که به منظور تجلیل از فرزندان و بزرگداشت مقام زن در ورزشگاه شش هزار نفری ۲۵ آبان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حریم امنیت، ابراز امیدواری کرد همه ما بتوانیم به وظایف خود در خانواده و عرصه های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی عمل کنیم.

وی با اشاره به شرایط نامناسب فعلی اقتصاد کشور، گفت: در این شرایط نامناسب و سخت اقتصادی، زنان برای مدیریت شرایط نقشی تاثیرگذار دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از دستور رییس جمهور برای بازگشایی زاینده رود در نوروز ۹۸، تصریح کرد: قرار است دوباره با توجه به بارش‌های خوب برف و باران، زاینده رود ما در نوروز زنده شود؛ زنده شدن زاینده رود نویدی بزرگ برای مردم اصفهان است.

وی با بیان اینکه متأسفانه آمار افسردگی در ایران نسبت به سایر کشورها بیشتر است، گفت: بعد از خشکی زاینده رود آمار افسردگی در اصفهان افزایش یافته، زیرا اصفهانی‌ها عادت داشتند به اتفاق خانواده کنار زاینده رود ساعاتی از اوقات خود را برای تفریح و پیاده روی سپری کنند، اما با خشک شدن زاینده رود تفریح اصفهانی‌ها رفتن به رستوران‌ها و فست فودها شد که این موضوع مشکلات جسمی و روحی زیادی دامن‌گیر آنها کرد.

تاج الدین با اشاره به بالابودن میزان افسردگی در بین بانوان نسبت به آقایان، تصریح کرد: اگر بانوان بانشاط باشند به معنای داشتن خانواده و جامعه‌ای با نشاط است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکنون برای رفع مشکل زاینده رود پیگیری‌های زیادی را انجام داده اند که امیدواریم در آینده شاهد جاری شدن دایمی آب در بستر زاینده رود باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع دیگری که دغدغه کارکنان شهرداری بوده و نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی حال پیگیری آن هستند، اینکه کارکنان شهرداری از قانون ۱۱۷ خدمات کشوری مستثنی نشوند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه لایحه سختی کار نیروهای اتش نشان در مجلس رأی خوبی کسب کرد، گفت: البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که به زودی رفع و سختی کار برای آتش نشانان در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 369749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.