شاگردان لک باز هم نیمه دوم باختند/ مس سونگون قهرمان شد

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در فینال مسابقات لیگ برتر فوتسال آقایان مقابل میهمان خود تن به شکست داد تا قهرمانی این فصل به نام مس سونگون ثبت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، به‌عنوان صدرنشین بلامنازع جدول لیگ برتر امسال، در بازی پایانی فینال لیگ برتر فوتسال امروز -پنجشنبه ۱۶ اسفندماه - در سالن پیروزی اصفهان از ساعت ۱۷ میزبان مس سونگون تبریز بود؛ که این دیدار با نتیجه پنج بر سه به اتمام رسید و مس سونگون قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون 
سالن پیروزی اصفهان
تماشاچیان: چهار هزار نفر

مهمانان ویژه: مهدی تاج، فریدون اصفهانیان، کاظم سلیمانی، حیدر بهادر وند، محمد ناظم الشریعه،  امیر مسعود هراتیان، مسعود تابش، محمد سلطان‌حسینی
گیتی پسند:   سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، حسینی حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، پاتریک ویرالوز، محمد حسین درخشانی، علیرضا جوان

 سرمربی: رضا لک

مس سونگون:  علیرضا صمیمی، سعید مومنی، حمید احمدی، فرهاد فخیم، بابک نصیری، سعید تقی زاده، ابوالقاسم عروجی، علیرضا عسگری، توحسد لطفی، ادرسون، مرتضی عزتی، محمدرضا سنگ سفیدی

سرمربی:   اسماعیل تقی‌پور

داور:   محمود رضا نصیرلو، ابراهیم مهرابی افشار، محمدرضا ذاکری، حسین امیری

ناظر:  جواد فهیمی راد

اخطار:

گیتی‌پسند:  سعید افشاری (دقیقه ۲۲)

 مس سونگون:   فرهاد فخیم (دقیقه ۱۳) – مرتضی عزتی (دقیقه ۳۷)

گلزنان:

گیتی‌پسند:   محمد شجری (دقیقه ۳) - مهدی جاوید (دقیقه ۴) – سعید احمد احمد عباسی (دقیقه ۱۴)

 مس سونگون:  علیرضا عسکری (دقیقه ۳) – فرهاد فخیم (دقیقه ۳۱) – سعید تقی زاده (دقیقه ۳۴) - فرهاد فخیم (دقیقه ۳۹) - علیرضا عسکری (دقیقه ۴۰)

 دقایق حساس:

در همان دقایق نخست بازی بر روی صحنه‌ای که اصلا خطایی اعلام نشده بود بازیکن شماره ۱۷ مس با حرکاتش تشنج را راهی سکو ها کرد.

 نخستین موقعیت خطرناک را مسی‌ها روی دروازه سپهر محمدی ایجاد کردند اما خوشبختانه با درایت مسلم اولاد قباد این موقعیت منجر به گل نشد.

نخستین گل گیتی‌پسند بروی سانتر مهدی جاوید و شوت پشت محوطه محمد شجری دروازه صمیمی در همان دقیقه سه بازی باز شد.

در همان دقیقه سه چند ثانیه بعد از گل جاوید شماره ۱۷ مس، علیرضا عسکری قفل دروازه سپهر محمدی را باز کرد تا بازی یک بر یک ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۴ پاس زیبای شجری پاس داد و اینبار مهدی جاوید بود که گل زیبای تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه دو بر یک به نفع گیتی شود.

یکی از بهترین موقعیت‌های مس سونگون در دقیقه ۱۰ بازی به واسطه اشتباه بازیکنان گیتی‌پسند ایجاد شد اما خوشبختانه گلی در بر نداشت.

در دقیقه ۱۰ بازی باز هم شاهد سیو زیبا و تماشایی سپهر محمدی بودیم که با پرش عالی دروازه‌اش را نجات داد.

شوت زیبا و سرکش سعید احمدعباسی در دقیقه ۱۳ بازی دروازه صمیمی را برای سومین بار باز کرد.

تیرک عمودی دروازه اجازه نداد تا شوت زیبای مهدی جاوید در دقیقه ۱۸ دروازه صمیمی را باز کند.

سیو بسیار تماشایی و زیبای سچهر محمدی در دقیقه پایانی نیمه نخستباز هم هواداران را به وجد آورد تا با شعار سپهر دست طلایی از وی تشکر کنند.

دقایق اولیه نیمه دوم صحنه حساسی را شاهد نبودیم اما در دقیقه ۲۵ بازی در کسری از ثانیه از یک طرف صمیمی دروازه‌اش را نجات داد و در طرف دیگر سپهر محمدی تا نتیجه کماکان سه بر یک باقی بماند.

در دقیقه ۲۹ بازی بر روی یک حرکت تیمی توسط مسی‌ها خطری بر روی دروازه گیتی پسندی‌ها ایجاد شد اما تقی‌زاده کاری از پیش نبرد و توپ به خارج از میدان رفت.

در دقیقه ۳۱ بازی فرهاد فخیم با یک شوت بسیار زیبا دروازه سپهر محمدی را باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد.

دقیقه ۳۳ بازی خطای بازیکن مس سونگون بر روی مهران عالیقدر یک ضربه آزاد بسیار خوب از پشت محوطه جریمه در اختیار شاگردان لک قرار داد ولی متأسفانه کاری از پیش نبردند و نتوانستند گل زنی کنند.

دقیقه ۳۴ بر روی یک غافلگیری سعید تقی‌زاده با یک شوت سرکش دروازه گیتی‌پسندی‌ها را باز کرد تا بازی در حالی که ۷ دقیقه بیشتر به پایانش نمانده بود، به تساوی کشیده شود.

از دقیقه ۳۵ هر دو تیم با چهار خطا وارد محدودیت پنج خطایی شدند تا کوچکترین لغزشی باعث اهدا پنالتی به تیم مقابل شود.

دقیقه ۳۹ فرهاد فخیم با یک شوت بسیار زیبا از پشن محوطه جریمه مس سونگون را چهار بر سه صفر پیش انداخت تا همه چیز برای گیتی تمام شود.

دقیقه ۴۰ بازی عسکری‌زاده دروازه خالی گیتی‌پسندی‌ها را باز کرد تا نتیجه پنج بر سه به اتمام برسد.

حواشی بازی:

محمد کشاورز بازیکن گیتی‌پسند از جایگاه ویژه شاهد بازی بود.

حضور پرشور هواداران با پرچم‌های زرد سپاهان به نحوی بود که نیم ساعت مانده به بازی ورزشگاه پیروزی اصفهان کاملا پر شده بود.

هواداران گیتی‌پسند حتی پرچم ژاپن را که چندی پیش به عنوان نماد بی‌عدالتی در فوتبال ایران شناخته می‌شد را نیز در دست داشتند.

اعتراضات نیمکت تیم مس سونگون جز جدایی‌ناپذیری از بازی بود که در همه دقایق می‌توانستیم شاهد آن باشیم.

حاضر نبودن یکی از لیدرهای با تعصب گیتی‌پسند، محمد افتخاری بر روی سکوها از نکات قابل توجه بود.

با وارد شدن مهدی تاج از دقیقه ۱۴ به ورزشگاه شدیداً مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

حضور مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان و محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برای دقایقی در بین هواداران و نه در جایگاه ویژه، شدیدا مورد حمایت سکوها قرار گرفت و شادی غیرقابل وصفی را در بین تماشاچیان ایجاد کرد.

کد خبر 369740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.