مردم شهرضا از بی‌عدالتی و تبعیض گلایه دارند

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: نباید همه امکانات کشور به پایتخت محدود شود، مردم شهرضا از بی‌عدالتی و تبعیض گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی عصر امروز (پنجشنبه) در آیین تودیع و معارفه شهردران شهرضا، تأکید کرد: همه مسئولان باید در شرایط فعلی به شهردار کمک کنند تا در سایه وحدت و هم‌بستگی، خدماتی مناسب ارایه شود.

وی ادامه داد: همه افراد، در هر مقام و جایگاهی، نقاط ضعفی دارند که در سایه مشارکت همگانی، برطرف می‌شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه عدالت از ابزار مدیریتی است، یادآور شد: اگر بخواهیم عدالت اسلامی را در حوزه مدیریت شهری اجرا کنیم، باید همان امکانات و بودجه‌ای که به شهرداری تهران اختصاص داده می‌شود، به شهرهای دیگری مانند شهرضا نیز تعلق بگیرد ت شهروندان این شهرها نیز مانند پایتخت‌نشینان از محیط زندگی و خدمات شهری مناسبی برخوردار باشند.

حجت‌الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: تمرکز همه امکانات و بودجه کشور در تهران، باعث تضییع حقوق دیگران و نارضایتی سایر مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرضا از بی‌عدالتی و تبعیض گلایه دارند و خواستار رفع ناعدالتی‌ها هستند، اظهار کرد: اگر کشور تحریم است، آثار تحریم باید برای همه مردم وجود داشته باشد، اینکه در این شرایط برخی برخوردار و برخی از همه چیز محروم باشند، با عدالت سازگار نیست.

امام جمعه شهرضا یادآور شد: در ۴۰ سال گذشته همواره فقیران، فقیرتر و ثروتمندان، ثروتمندتر شده‌اند، نباید اجازه دهیم در حکومت اسلامی فاصله فقیر و غنی ایجاد شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: روزانه افرادی به دفتر امام جمعه شهرستان مراجعه می‌کنند که حتی در تأمین نان و احتیاجات اولیه زندگی خود درمانده هستند، الگوی ما حضرت علی(ع) است که در طول دوران خلافت، همواره حامی ضعفا و نیازمندان بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ در جامعه فراموش شده است، فرهنگ ما توجه به قرآن و ولایت و ارزش‌هایی ماند شهادت است که باید در جامعه تبیین شود.

کد خبر 369728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.