مردم اصفهان به معنای واقعی شهید پرور هستند

رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان گفت: ماهی نیست که مردم اصفهان در آن شهدا را تشییع نکند و این مردم به معنای واقعی کلمه شهید پرور هستند و برای قدرانی از شهدای خود از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه مراسم تشییع شهدای هوانیروز استان اصفهان در محل میدان فیض با بیان اینکه این شهدای گرانقدر برای انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم شهید شده‌اند، اظهار کرد: دفاع از دستاوردها و مرزهای انقلاب اسلامی وظیفه خطیری است که بر عهده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و ارتش در انجام این وظایف بسیار خوش درخشیده است.

وی افزود: این شهدا در حین خدمت رسانی به مردمی به شهادت رسیده‌اند که قدردان شهیدانشان هستند و تا نفس آخر از ارزش‌های انقلابشان صیانت می‌کنند. خدمت رسانی این چنینی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مردم، وظیفه ذاتی آنها نیست اما وقتی مردم فداکاری نیروهای انقلاب را می‌بینند، به انقلاب اسلامی خود افتخار می‌کنند.

رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان خاطر نشان کرد: مردم اصفهان امتحان‌های الهی زیادی را پس داده‌اند و از همه آنها سربلند تمام بیرون آمده‌اند تا به جهانیان ثابت کنند تا آخرین قطره خون خود پای نظام و انقلاب هستند. مردم اصفهان مردمی هستند که حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند و بی شک حضورشان در تمام عرصه‌های نبرد و شهادت مستدام خواهد بود.

شیروانیان با اشاره به تشییع شهدای دفاع مقدس در ادوار مختلف توسط مردم اصفهان ادامه داد: یکی از صحنه‌هایی که ملت غیور اصفهان خوش درخشیده است، کردستان است زیرا مردم اصفهان در این استان بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این حضور گسترده و همه جانبه مردم اصفهان در تشییع پیکر پاک شهدای حادثه هوانیروز نشان دهنده بیعت ایمانی و انقلابی مردم اصفهان با ولایت فقیه و رهبری است. این حضور مردم جواب محکمی برای کوته بین‌هایی است که می‌گویند مردم از شهید دادن خسته شده‌اند.

کد خبر 369727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.