بهره‌براری از ۷ پروژه عمرانی در شهر جدید بهارستان

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی هفت پروژه عمرانی و ۱۲۰۰ واحد مسکونی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید بهارستان، حبیب الله طاهرخانی در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم با ۴۰۰ هزار واحدی که در وزارت راه شهرسازی در سال‌های آینده به نتیجه می‌رسد تعادل منطقی میان عرضه و تقاضای مسکن به ویژه برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: کلنگ ۲۰۰ واحد از مجموعه یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی شهرهای جدید در مرحله نخست در  شهر جدید بهارستان بر زمین زده شد که در طول دو سال به پایان می رسد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به روند ساخت این واحدها تصریح کرد: از ظرفیت و سرمایه گذاری بخش‌های خصوصی و دولتی استفاده می کنیم و زمین و پروانه را در اختیار سرمایه گذاران می‌گذاریم و آنها وظیفه ساخت مسکن را برعهده می گیرند و در پایان براساس آورده طرفین به نوعی واحدهای مسکونی تقسیم خواهد شد.

طاهرخانی با بیان اینکه مدت زمان در نظر گرفته شده برای اتمام کل طرح سه ساله است، تاکید کرد: هدف برای اجرای این طرح‌ها رونق عرضه مسکن است و بار مالی خاصی به دولت تحمیل نمی شود.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از یادمان گلزار شهدای گمنام در بهارستان، گفت: این مجموعه ها از جمله بناهای هویت بخش مجموعه شهرهای جدید است که باید در شهرهای جدید جدی گرفته شود تا مکان جذابی برای حضور  مردم و همبستگی آنها و یادآور فداکاری‌ها و ایثارهای رزمندگان و مردم در دوران دفاع مقدس باشد.

کد خبر 369709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.