۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
کشف سموم کشاورزی قاچاق در شهرضا

شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از کشف ۷۰ کیلوگرم سم کشاورزی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رضا باقری صبح امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی در این شهرستان اظهار کرد: این بازدیدها به منظور ردیابی سموم تقلبی، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و نظارت بر قیمت فروش سموم و جلوگیری از گرانفروشی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای انجام شده به این‌منظور ۴۲۲ پاکت معادل ۷۰ کیلوگرم سم قاچاق و ۸۶ لیتر سم تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط و پرونده متخلفان به مرجع قضایی ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با تأکید بر ضرورت مقابله با تغییر غیرقانونی کاربری اراضی زراعی خاطرنشان کرد: در آخرین مرحله از اجرای احکام تبصره (۲) ماده (۱۰) قانون اصلاحی حفظ کاربری اراضی و باغی کشاورزی، احکام قضایی سه مورد از تخلفات در مزرعه شریف‌آباد اجرا شد.

باقری از توزیع نفت سفید در بهمن ماه امسال بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و افزود: در این مدت ۱۵۶ هزار و ۶۲۰ لیتر نفت سفید و ۷۴۰ هزار و ۴۵۰ لیتر نفت گاز بین واحدهای تولیدی گلخانه‌ای، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی توزیع شده است.

وی از صدور موافقت اصولی اولیه احداث یک واحد بسته‌بندی خرما در این شهرستان خبر داد و افزود: این واحد ظرفیت سالیانه ۵۰۰ تن تولید دارد.

کد خبر 369699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.