رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس گیرندگان با اداره ۱۳۷

در هفته گذشته ۵۱۲ مورد از تماس های شهروندان با اداره ۱۳۷ به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس گیرندگان بوده است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۱۸۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده یک هزار و ۹۹۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۱ درصد، ۳۴۶ تماس مربوط به معاونت عمران معادل هفت درصد و ۸۱ مورد نیز ترافیکی که شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

از مجموع تماس‌های شهروندان، ۵۱۲ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و رفع خطر وسایل نقلیه به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس گیرندگان با اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۴۸۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۳۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به سایت ثبت نام نهال رایگان و نحوه دریافت آن و شماره تلفن اماکن تفریحی به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 369695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.