بعد از گذشت سال‌ها به آمادگی کامل رسیدم

ملی‌پوش اصفهانی ووشو گفت: بعد از مسابقات اینچئون مصدومیت‌های متعددی داشتم که اجازه نمی‌داد به بالاترین سطح آمادگی برسم.

حمیدرضا لادور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر ووشو در سال جاری از سطح بالایی برخوردار بود اظهار کرد: در لیگ، رقابت نفس‌گیری با پارس جنوبی بوشهر داشتیم که در نهایت توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. در بخش ساندا حریفان حرفی برای گفتن نداشتند.

وی با اشاره به اینکه تیم دانشگاه آزاد، پارس جنوبی بوشهر و پاس ناجا از بازیکنان خوبی بهره می‌بردند ادامه داد: قهرمان لیگ امسال تا روز آخر مشخص نبود و همین موضوع باعث شد که لیگ از جذابیت بالایی برخوردار باشد. متأسفانه به خاطر یک مصدومیت جزئی در دنده قفسه سینه نتوانستم در بازی آخر برای پاس ناجا بازی کنم.

بازیکن تیم ساندای پاس ناجا در رابطه با میزان قراردادها در ووشو افزود: مبلغ قراردادها در ووشو پایین است و ملی‌پوشان به خاطر دور نبودن از شرایط مسابقه در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و سقف قرارداد در لیگ برتر نزدیک به ۲۰ میلیون تومان است.

لادور با اشاره به اینکه بعد از چندین سال دوباره به اوج آمادگی بدنی برگشته است تصریح کرد: بعد از مسابقات اینچئون مصدومیت‌های متعددی داشتم که اجازه نمی‌داد به بالاترین سطح آمادگی برسم. در حال حاضر مصدومیت خاصی ندارم و با تمام توان به تمریناتم ادامه می‌دهم.

وی تصریح کرد: با آمادگی کامل برای مسابقات جهانی ووشو آماده می‌شوم و  احتمال زیادی دارد به این رقابت‌ها اعزام شوم. هنوز مشخص نیست در چه وزنی مسابقه دهم اما با احتمال زیاد در وزن ۸۰ یا ۸۵ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنم.

کد خبر 369656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.