خودت و سپاهان را خوشحال کن

صد و پنجاه و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پارس جنوبی جم را جمع کنید" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر و بازی حساس روز جمعه سپاهان و پارس جنوبی دارد که سپاهان در صورت شکست این تیم و با توجه به نتایج سایر بازی‌ها می‌تواند به صدر جدول برگردد.

"خودت و سپاهان را خوشحال کن" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به دیدار امروز تیم‌های پدیده و ذوب آهن در مشهد پرداخته است. دیداری که ذوب آهن در صورت پیروزی هم خود را از فشار و عدم کسب نتیجه آزاد خواهد کرد و هم با شکست پدیده به دیگر تیم اصفهانی در رسیدن به قهرمانی کمک می کند.

"دوست دارم به ذوب آهن برگردم" عنوان دیگر  صد و پنجاه سومین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به نقل از محمد صلصالی، بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن بیان شده است. صلصالی در خصوص وضعیت کنونی ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن شخصیت قدرتمند گذشته خود را از دست داده و مهم‌ترین مسئله برای ساختن دوباره این تیم بالابردن روحیه بازیکنان است. وی از باشگاه ذوب آهن به دلیل توجه نداشتن به پیشکسوتانش ابراز ناراحتی کرد و ادامه داد: ١٤ سال از بهترین روزهایم را برای ذوب آهن گذاشتم و خیلی دوست دارم به ذوب آهن برگشته و کمک این تیم باشم.

"چه روزهایی با عشق کار می‌کردیم" تیتر پایانی صفحه نخست این رسانه است که اشاره به انتشار پست سعید آذری در صفحه شخصی‌اش دارد که وی تصویری از خود را در حال پارو کردن برف در ورزشگاه فولادشهر و آماده سازی زمین چمن آن را برای بازی‌های آسیایی منتشر کرده است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 369651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.