آذری: مدعیان کجا بودند؟

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که چندی پیش پستش را در هیئت مدیره باشگاه از وی گرفتند با انتشار پستی درصفحه اینستا گرامش به مدعیان ذوبی طعنه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری چهار فصل پیش و در نخستین دوره حضورش در جمع ذوبی‌ها، در شرایطی که آنها حال و روز خوشی نداشتند و برای باقی ماندن در لیگ برتر تقلا می‌کردند، توانست با فرمول‌های مدیریتی خود یک بار دیگر این تیم را به جمع تیم‌های مدعی و بالانشین در فوتبال ایران برساند.

اما هفته گذشته با صدور حکمی از سوی منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، سعید آذری از عضویت در هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برکنار و جواد محمدی که به عنوان داور در لیگ برتر نیز فعالیت دارد، به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه معرفی شد؛ البته آذری همچنان به عنوان مدیرعامل در باشگاه ذوب‌آهن فعالیت دارد و تاکنون خبری مبنی بر تغییر مدیریت باشگاه اعلام نشده است.

اختلافات میان هیئت مدیره، مدیرعامل و شاید مدیران شرکت ذوب آهن در روزهایی که این تیم برخلاف بازی‌های خوبش در پلی‌آف لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و متعاقب آن صعود شیرین به مرحله گروهی این لیگ؛ نتوانسته نتایج مناسبی را در لیگ برتر فوتبال ایران کسب کند، همچنان ادامه دارد و این بار آذری، مدیرعامل باشگاه با انتشار پستی به مدعیان رسیدن به صندلی مدیرعاملی این باشگاه و منتقدان خود طعنه‌زده است.

آذری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود که در آن تصویر وی در حال پارو کردن برف‌های ورزشگاه فولادشهر دیده می‌شود، نوشت:

 "چه روزای خوبی بود، روزایی که با عشق داشتیم ورزشگاه فولادشهر را برای جام باشگاه‌های آسیا سال گذشته آماده می‌کردیم. راستی اون روزا مدعیان کجا بودن؟! "

این پست اینستاگرامی چیز عجیبی نیست چون چندی پیش آذری در مصاحبه‌ با یکی از رسانه‌ها گفته: «من کارمند ذوب‌آهن هستم و حتی به عنوان آبدارچی هم حاضرم در ذوب‌آهن کار کنم، از سال ۱۳۶۰ به ذوب‌آهن آمده‌ام و در این باشگاه حضور داشته‌ام حتی اگر به من بگویند برف پارو کن و آبدارچی هم باشم این کار را انجام می‌دهم.»

آذری که در ماه‌های اخیر اختلافات زیادی با مدیران اصلی مجموعه داشته، با انتشار این پست نشان داد که این اختلاف نظرها همچنان ادامه دارد و ذوبی‌ها بیش از هر چیزی با مشکلات داخلی خود دست و پنجه نرم می‌کنند؛ اتفاقی که نقش پررنگی در نتیجه نگرفتن تیم منصوریان دارد و به روند کاری او نیز لطمه زده است.

کد خبر 369610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.