حفظ فضای سبز به معنای حفظ برند شهری است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حفظ فضای سبز شهر در واقع حفظ برند شهری است و این ظرفیت را باید با ارزش افزوده‌ای تحویل آیندگان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین روز درختکاری اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری اصفهان، حفظ فضای سبز شهر اصفهان و صیانت از درختان است.

وی افزود: امیدوارم آنچه در بودجه سال آینده به پیشنهاد شهرداری اصفهان و مساعدت اعضای شورای شهر در ردیف‌های بودجه ۹۸ نقش بسته، محقق شود و روز به روز شاهد سبزینگی و نشاط هرچه بیشتر در شهر اصفهان باشیم.

نایب رییس شورا اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: امیدواریم با اتفاقات خوبی که در بحث آب در سال جاری رخ داد، برای سال آینده به منظور تأمین آب دل نگرانی نداشته باشیم، البته همچنان باید در مصرف آب صرفه جویی و با استفاده از تکنولوژی، شرایطی فراهم کنیم که اصفهان در این زمینه نیز پیشتاز باشد.

وی با بیان اینکه از پنج هزارهکتار فضای سبز شهر اصفهان، سه هزار و ۷۰۰ هکتار در اختیار شهرداری اصفهان است، گفت: این عدد یک عدد قابل توجه است، از این رو در بودجه سال آینده ۱۳۰ میلیارد تومان برای فضای سبز شهر و نگهداری از آن اختصاص یافته است.

کد خبر 369607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.