رضایت خانواده سمیرمی از قصاص یک زن

سمیرم- رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گفت: در عملی خداپسندانه رضایت و گذشت قطعی اولیا دم از پرونده قتل گرفته شد و بعد از ۱۶ ماه از مجازات قصاص رهایی یافت و پس از طی مراحل قانونی به آغوش خانواده برگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، سیدمهدی رستگاری با اعلام خبر رضایت خانواده سمیرمی از قصاص یک زن گفت: ۶ آبان سال ۹۶ در یک نزاع خانوادگی و بگومگوهای زن و شوهری در یکی از روستای شهرستان سمیرم درگیری فی ما بین زوجین بالا می‌گیرد و زوج بر اثر اصابت چاقو توسط همسرش به قتل می‌رسد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان ادامه داد: در پی این حادثه و پس از طی مراحل قانونی و قضایی، زوجه با حکم شعبه یک دادگاه کیفری استان اصفهان محکوم به قصاص نفس می‌شود.

وی تصریح کرد: از بدو وقوع این حادثه، شورای حل اختلاف اصفهان پس از پیگیری‌های مکرر با حضور معتمدین استانی و شهرستانی در منزل اولیای دم، ۹ اسفند ماه سال جاری با حضور جمعی از مسؤولان، روحانیون و معتمدین محلی، اعضای شورای حل اختلاف استان، خانم هاشمی و با تکیه بر توصیه پیامبر بزرگ اسلام و ائمه معصومین در خصوص جایگاه عفو در دین اسلام، جلسه‌ای تشکیل شد.

رستگاری ادامه داد: در عملی خداپسندانه رضایت و گذشت قطعی اولیا دم از پرونده قتل گرفته شد و بعد از ۱۶ ماه از مجازات قصاص رهایی یافت و پس از طی مراحل قانونی به آغوش خانواده برگشت.

کد خبر 369556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.