لذت شهرگردی در رنگی‌ترین خیابان‌های دنیا

خانه‌های رنگارنگ خیابان "NYHAVN" نماد قاره اروپا و یکی از پر جاذبه‌ترین مکان‌های دنیا برای عکاسی محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قدم زدن در خیابان‌های رنگی شهرها حس بی‌نظیر و تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شهروندان و گردشگران فراهم می‌کند و روحیه آن‌ها را  بهبود می‌بخشد. با ماه همراه شوید تا شما را با رنگی‌ترین خیابان‌های جهان آشنا کنیم.

خیابان " El Caminito" آرژانتین

خیابان "El Caminito" در محله "La Boca" بوئنوس آیرس، کشور آرژانتین واقع شده است. در این خیابان، خانه‌هایی به رنگ‌های مختلف از رنگ قرمز روشن گرفته تا صورتی تیره و آبی پررنگ خودنمایی می‌کنند و این محل را به موزه خیابانی تبدیل کرده‌اند. جالب است بدانید که خیابان El Caminito به خاطر هنرهای خیابانی در جهان نیز معروف است و اغلب طیف وسیعی از هنرمندان و مجریان در آن دیده می‌شود. گردشگران می‌توانند با نشستن در رستوران‌های این خیابان رنگارنگ، چشم انداز زیبای خیابان را نظاره گر باشند. محله La Boca از ابتدا محل سکونت مهاجران بوده است، اما امروزه به محل رنگارنگی تبدیل شده است که طبقه کارگر در آن زندگی می‌کنند.

خیابان " NYHAVN" دانمارک

خانه‌های رنگارنگی که در خیابان "NYHAVN" شهر کپنهاک دانمارک به چشم می‌خورد، نماد قاره اروپا و یکی از پر جاذبه‌ترین مکان‌های عکاسی در جهان محسوب می‌شود. اکنون رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری در این خیابان وجود دارد. جالب است بدانید که این منطقه قبلا یک بندرگاه تجاری شلوغ برای کشتی‌ها بوده است که ساخت قدیمی‌ترین ساختمان‌های آن به سال ۱۶۸۱ میلادی بازمی‌گردد. خیابان NYHAVN اکنون بازسازی شده است و هر سال گردشگران و عکاسان بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

خیابان " BERGEN" نروژ

BERGEN در واقع یک شهر کوچک است که با کوه‌های پوشیده از برف و جنگل‌های انبوه احاطه شده است. در خیابان‌های این شهر دوست داشتنی خانه‌های زیبایی خودنمایی می‌کنند که گویی با مداد رنگی نقاشی شده‌اند. خانه‌های چوبی رنگارنگ برگن از پرجاذبه‌ترین نمادهای دیدنی این شهر محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در زمان‌های گذشته بازرگانان در این مکان به تجارت ماهی مشغول بودند و تمامی ساختمان‌های آن به عنوان انبارهای ماهی مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه رستوران‌ها، مغازه‌ها و یک موزه کوچک در این شهر وجود دارد.

کد خبر 369543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.