انتخاب حسابرس سازمان همیاری و شهرداری‌های اصفهان در شورای اسلامی استان

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها از بررسی گزارش حسابرس سازمان همیاری و شهرداری استان اصفهان در سال ۹۶ و انتخاب حسابرس بر این سازمان در سال جاری طی جلسه ای در شورای اسلامی استان اصفهان خبرداد.

به گزارش ایمنا، حسین میرزائیان با اشاره به جلسه شورای اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: در این جلسه  گزارش حسابرسی سازمان همیاری و شهرداری های استان اصفهان در سال ۹۶ بررسی شد و حسابرس سال ۹۷ این سازمان  در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان انتخاب شد.

وی گفت: جلسه شورای اسلامی استان اصفهان با حضور تمام اعضا و مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری های استان و مدیران مالی و حسابرس سازمان برگزار شد.

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: در این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس سازمان و توضیحات مدیرعامل اعضای شورای استان سوالات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند و در پایان جلسه گردش مالی و گزارش حسابرسی  با اکثریت آرا به  تصویب اعضای شورای اسلامی استان اصفهان رسید.

میرزائیان تاکید کرد: موضوع حسابرسی در چهار جلسه اختصاصی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی استان اصفهان با استفاده از کارشناسان خبره قبلا مورد بررسی  کامل قرار گرفته بود. در جلسه مذکور حسابرس سازمان همیاری شهرداری های استان برای سال ۹۷ نیز با اکثریت رای اعضای شورا اسلامی استان اصفهان  انتخاب شد .

کد خبر 369538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.