کشف ۴۷ هزار ترقه در عملیات شب گذشته پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴۷ هزار انواع ترقه‌های خطرناک، دست ساز و غیرمجاز در بازرسی از چندین مغازه و یک خودرو خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و تماس مای مکرر با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و بررسی اخبار در رابطه با فعالیت چندین باب مغازه در امر فروش تهیه و توزیع مواد محترقه به جوانان با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به برآوردهای انجام شده، یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در روزهای پایانی سال برخورد قاطع با افرادی است که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در بین جوانان و نوجوانان می‌کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل اعزام که در چند عملیات و در بازرسی از این واحد های صنفی ۴۷ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به توقیف یک خودرو و همچنین دستگیری یک متهم گفت: طرح تشدید با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و با هر گونه رفتار مغایر با قانون که مخل نظم و امنیت عمومی است، برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت.

یاردوستی اضافه کرد: آمارهای اورژانس کشور نشان می دهد بیشترین گروه آسیب دیده در حوادث چهارشنبه آخر سال گروه سنی ۱۶ تا ۲۳ سال و سپس گروه سنی هشت تا ۱۵ سال است که می‌بایست والدین نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و با توجه به چهارشنبه آخر سال و تهدیدات استفاده از مواد محترقه را به آنان گوشزد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: واحد های صنفی با دستور مقام قضایی پلمپ و افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 369533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.