عباس رضایی به جمع کاربران توییتر پیوست

استاندار اصفهان ساعاتی پیش در جهت اطلاع رسانی شفاف‬⁩ و مستمر و افزایش سطح اعتماد مردم به مسئولان، به کاربران توییتر پیوست.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی در رابطه با دلایل حضورش در توییتر، نوشت:« رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یَسِّرْ لِی أَمْرِی وَ احْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی‬⁩ ‏با سلام، بر مبنای وظیفه و مسئولیتم در خدمتگزاری به شما مردم شریف استان ⁧‫اصفهان‬⁩،تصمیم گرفتم جهت ⁧‫اطلاع رسانی شفاف‬⁩ و مستمر، حضور جدی‌تری داشته باشم.

امیدوارم با بهره‌برداری صحیح از قابلیت های ⁧‫رسانه‌های اجتماعی‬⁩ بتوانم بازتاب دقیقی از فعالیت‌های خود و همکارانم در ⁧‫استانداری اصفهان‬⁩ ارائه کرده و در ارتقای سطح ⁧‫امید‬⁩ و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود بکوشم».

استاندار اصفهان در همان گام آغازین پیوستن خود به توییتر به سفر نخست وزیر ارمنستان به اصفهان و نیز مشکل کم آبی در استان اشاره کرد ودر توییتهایی جداگانه نوشت: اصفهان نمودی از فرهنگ و تاریخ ایران است و هر کس به اصفهان سفر نکند نمی تواند از فرهنگ و تاریخ ایران چیزی بفهمد".این جمله نخست وزیر محترم ارمنستان در سفر چند روز گذشته ایشان به ⁧‫اصفهان‬⁩، جز به معنای اهمیت اصفهان در صنعت ⁧‫گردشگری‬⁩ ایران نیست.

رضایی پیرامون مشکلات کم آبی اصفهان نیز در صفحه توییتر خود خاطرنشان کرد: بارش‌های اخیر در استان ⁧‫اصفهان‬⁩ و به خصوص کوهرنگ اگر چه لطف الهی و مبارک است، اما هرگز به معنای رهایی از ⁧‫خشکسالی‬⁩ نیست. بهتر است از همین امروز و بیش از پیش به فکر ⁧‫اصلاح الگوی مصرف آب‬⁩ باشیم و با راه حلی پایدار به مقابله با خشکسالی برویم.

کد خبر 369518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.