دو هزار بیمار قلبی از خدمات اورژانس اصفهان استفاده کردند

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان گفت: در بهمن ماه امسال، یک هزار و ۹۵۶ بیمار قلبی از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان بهره مند شدند.

به گزارش ایمنا، غفور راستین با اشاره به برقراری ۱۰۶ هزار و ۸۷۵ تماس امدادخواهی با اتاق های فرمان ۱۱۵ این استان در بهمن ماه امسال، اظهار کرد: در این مدت، از مجموع تماس های برقرار شده ۱۹ هزار و ۵۲۳ مورد منجر به ماموریت شد که ۱۴ هزار و ۸۵۶ مورد از آنها غیرتصادفی و چهار هزار و ۶۶۷ مورد تصادفی بود.

وی تاکید کرد: در مجموع ماموریت های انجام شده در این ماه، ۱۳ هزار و ۲۳۵ بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و سه هزار و ۲۵۹ نفر با تلاش تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه درمان شدند.

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان با اشاره به انجام دو ماموریت امداد هوایی در بهمن ماه، تصریح کرد: در این ماه، پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در ۷۵ حادثه ویژه به مصدومان این حوادث امدادرسانی کردند و ۲۶ بیمار و مصدوم دچار ایست قلبی تنفسی را با موفقیت احیا کردند.

راستین خاطرنشان کرد: در یازدهمین ماه از سال جاری، فوریت های پزشکی استان اصفهان به یک هزار و ۹۵۶ بیمار قلبی، ۸۰۶ تنفسی، ۶۱۲ مصدوم ناشی از سقوط، ۱۱۲ مورد مسمومیت با منوکسیدکربن، ۷۶ بیمار با مشکل زنان و یک مورد غرق شدگی امدادرسانی کرد.

کد خبر 369513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.