قاسمی: می‌خواهم در المپیک ۲۰۲۰ شرکت کنم

ملی‌پوش سابق دوی اصفهان گفت: می‌خواهم برای سومین‌بار ورودی المپیک را کسب کنم و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشم.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بهترین سال ورزشی او به ۲۰۱۲ بر می‌گردد، اظهارکرد: در سال ۹۶ مصدومیت داشتم و نتوانستم آن‌گونه که می‌خواهم تمریناتم را انجام دهم؛ سال ۹۷ در مجموع برایم خوب بود و توانستم مدال‌های رنگارنگی در مسابقات نجات‌غریق کسب کنم؛ همچنین برای پنجمین سال، عنوان بهترین دونده لیگ برتر دو و میدانی را کسب کردم و در کل سال خوبی را پشت‌سر گذاشتم.

وی در پاسخ به اینکه بعد از المپیک ۲۰۲۰ می‌خواهد در ورزش به فعالیت خود ادامه دهد یا قصد خداحافظی از میادین ورزشی را دارد، ادامه داد: می‌خواهم برای سومین‌بار ورودی المپیک را کسب کنم و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشم؛ نمی‌دانم که وضعیت بدنی من بعد از المپیک آینده چگونه خواهد بود اما تا زمانی که بتوانم، در ورزش به صورت حرفه‌ای کار می‌کنم.

دونده سرعت اصفهانی گفت: بعد از ورزش قهرمانی می‌خواهم به مربیگری روی آورم؛ در زمینه مربیگری مدارک مختلفی مثل فوتبال، بدنسازی و دوومیدانی را گرفته‌ام و در آینده به صورت حرفه‌ای در حوزه مربیگری فعالیت می‌کنم.

قاسمی با اشاره به اینکه شرایط ورزشکاران از لحاظ اقتصادی در سال ۹۷ بسیار سخت بود، تصریح کرد: سال ۹۷ شرایط سختی را به لحاظ اقتصادی در ورزش داشتیم؛ قرارداد من در لیگ برتر دو و میدانی ۲۰ میلیون تومان بوده است اما باید برای کفش مخصوص دو و میدانی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنم که تنها شش ماه دوام می‌آورد و کفش‌های مخصوص گرم کردن هم نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: قیمت مکمل‌های ورزشی سر به فلک کشیده و تعدادی از مکمل‌های موردنیاز بدنم را به دلیل قیمت بسیار بالا از دوره تغذیه حذف کرده‌ام. زمانی که یک ورزشکار از مکمل‌ استفاده نکند بدن احساس خستگی کرده و یا دیرتر ریکاوری می‌شود؛ همه‌ این موارد دست به دست هم می‌دهند تا ورزشکاران ایرانی از دنیا عقب بمانند.

دونده سرعت اصفهانی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان هیچ‌گونه حمایتی نکرده است، اظهار کرد: از رببس جدید هیئت دو و میدانی استان انتظار داریم تا حمایت بیشتری از ورزشکاران این رشته داشته باشند و به دنبال مطالبات عقب‌مانده هیئت دو و میدانی برود تا بتوانیم روزهای خوبی در این دوومیدانی اصفهان ببینیم.

کد خبر 369512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.